"Gazeta Wyborcza" pisze, że ojciec Rydzyk rozpoczął ofensywę w sieci, uruchamiając portal internetowy. Udoskonalona strona www.radiomaryja.pl jest - zdaniem fachowców - nowoczesna, dynamiczna i na wysokim poziomie.
Dziennik podkreśla, że inwestycja w internet to dla ojca Rydzyka szansa na pozyskanie młodszych słuchaczy i polskich "białych kołnierzyków" za oceanem. Specjaliści twierdzą, że portal jest skierowany głównie do 30 - 40-latków, a właśnie o takich słuchaczy zabiega Radio Maryja.
Strona internetowa będzie też konkurencją dla innych katolickich serwisów w sieci, głównie ze względu na znacznie lepsze wykonanie.
"Gazeta Wyborcza" nie potrafi oszacować, ile dokładnie kosztuje produkcja i utrzymanie portalu. Podkreśla, że przy stronie pracują za darmo wolontariusze z toruńskiej Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej.