radiowe porozumienie reklamowe radiowe porozumienie reklamowe Polskie Radio S.A., RMF FM oraz Radio 'Zet' rozpoczęły wspólną akcję promującą RADIO jako skuteczne medium reklamowe. Kampania pod nazwą 'Przemawia za Radiem' ma wzmocnić pozycję RADIA na rynku reklam. Obecnie radio jako medium ma 7-mio procentowy udział w rynku reklam. Uczestnicy kampanii chcą zwiększyć ten udział, nawet do 10-ciu procent. Sygnatariuszami porozumienia byli między innymi, wiceprezes Polskiego Radia, Eugeniusz Smolar, Monika Bednarek, dyrektor generalny spółki Eurozet, właściciela Radia 'Zet' oraz W-ce dyrektor RMF FM, Marek Dworak. Uczestnicy porozumienia chcą zachęcić do współpracy wszystkie działające na terenie naszego kraju rozgłośnie radiowe. W zeszłym roku w Polsce wydano na reklamę około jednego miliarda 800-set milionów dolarów.