- Na ten moment wyniki, jakie osiągnął pierwszy w tym kraju sklep Reserved, znacząco przekraczają nasze pierwotne oczekiwania. Przychody, które osiągnęliśmy tam z 1 metra kwadratowego, są trzykrotnie wyższe niż średnia dla tej marki. Takie rezultaty pozwalają patrzeć w przyszłość z optymizmem, a nasze ambicje intensywnego rozwoju na rynku izraelskim wydają się uzasadnione – powiedział cytowany w serwisie Dla Handlu Przemysław Lutkiewicz, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych.
Czytaj więcej: Bilety do Europy dla najszybszych klientów. Reserved otworzył pierwszy salon w Izraelu
LPP idzie za ciosem i chce wprowadzić na tamtejszy rynek wszystkie swoje brandy - Cropp, House, Mohito, Sinsay.
W pierwszej kolejności umocni jednak rozpoznawalność marki Reserved. Do końca tego roku kolejny sklep zostanie otwarty w centrum handlowym Givatyim w Tel Awiwie. Ma mieć powierzchnię 700mkw. Do 2023 roku w Izraelu ma działać łącznie 18 sklepów marki Reserved.
Pięć kolejnych salonów, które otworzą swoje podwoje w 2019 r., będzie miało powierzchnię przekraczającą 1000 mkw.
LPP nie boi się zagranicznej ekspansji. W 2018 roku Reserved zadebiutował także na rynkach w Słowenii i Kazachstanie. W 2019 roku otwarte mają zostać sklepy w Finlandii oraz Bośni i Hercegowinie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl