W samych tylko porównywalnych restauracjach KFC w Chinach sprzedaż w IV kw. 2015 r. wzrosła o 6 proc. rdr.
Dla Yum! Brands wyniki z Chin są o tyle istotne, że w 2014 r. koncern doznał potężnych strat w Państwie Środka w wyniku skandalu z przeterminowanym mięsem. Do restauracji KFC i Pizza Hut na terytorium Chin dostarczała je firma Husi Food Co. Ltd z siedzibą w Szanghaju, zaopatrująca również chińskie lokale McDonald's.
W skali globalnej wszystkie trzy główne sieci należące do Yum! Brands zakończyły IV kwartał ubiegłego roku z satysfakcjonującymi wynikami. Wzrost sprzedaży porównywalnej w restauracjach KFC wyniósł 3 proc., w restauracjach Pizza Hut - 1 proc., a w restauracjach Taco Bell - 4 proc.
Przychody Yum! Brands w IV kw. 2015 r. spadły o 1 proc. w ujęciu rocznym, do 3,95 mld USD. W całym 2015 r. przychody również były mniejsze o 1 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim i wyniosły 13,1 mld USD.
Zysk netto koncernu za IV kw. wyniósł 275 mln USD (64 centy na akcję), a za cały rok ubiegły rok - 1,3 mld USD (2,97 USD na akcję). Yum! Brands poprawił tym samym wynik z 2014 r., w którym zysk netto przedsiębiorstwa wyniósł 1,1 mld USD (2,37 USD na akcję).