Te długoterminowe efekty biznesowe to świadectwo wkładu Sephora w innowacyjność i rozwój branży kosmetyków luksusowych oraz dowód, że w ciągle zmieniającym się świecie retail firma oferuje swoim klientom najwyższej jakości doświadczenia zakupowe.
- W ciągu ostatnich dziesięciu lat, firma Sephora odnotowała fantastyczny wzrost w skali światowej. Obecnie działa w 34 krajach i ma ponad 2500 sklepów – mówi Chris de Lapuente, Chief Operating Officer Sephora Worldwide. – Jesteśmy bardzo dumni z tego, że otrzymaliśmy tytuł Sieci Handlowej Roku – to dla nas potwierdzenie, że koncept Sephora cieszy się uznaniem na całym świecie. Jako marka, największy sukces odnosimy wówczas, gdy wygrywamy wspólnie, a ta nagroda stanowi wyraz uznania dla dziesiątek tysięcy pracowników – członków rodziny Sephora – którzy przyczynili się do naszego sukcesu na całym świecie – dodaje.
Sieć Handlowa Roku to najważniejsza nagroda w konkursie World Retail Awards. Przyznawana jest firmie, którą Jury Główne uzna za przedsiębiorstwo światowej klasy, osiągające wybitne wyniki w wielu ważnych obszarach. Sprzedaż detaliczna staje się coraz bardziej skomplikowana i wymagająca, a tytuł Sieci Handlowej Roku dla Sephora jest dowodem na to, że firma osiąga nie tylko wyjątkowe wyniki finansowe i wzrost sprzedaży, ale także odpowiada na zmiany zachodzące w branży i na całym świecie. Bycie wyróżniającą się siecią handlową w dzisiejszym świecie oznacza też, że firma dostosowała się do realiów cyfrowego świata, zmieniając podejście do sprzedaży detalicznej i sposobu zarządzania handlem w przyszłości. Sephora prowadzi działalność międzynarodową i jury doceniło fakt, że konsekwentnie spełnia najwyższe standardy również w tym obszarze. Jednak ponad wszystko, ta prestiżowa nagroda przyznawana jest firmom, które są wyznacznikiem nowych standardów dla całej branży.
Światowy Kongres Handlowy
Światowy Kongres Handlowy skupia liderów branży detalicznej z całego świata, począwszy od największych ikon sprzedaży detalicznej, po najbardziej innowacyjne start-up'y; od liderów rynku krajowego po firmy międzynarodowe. Każdego roku, przez trzy dni, Kongres pozwala uczestnikom nadać kształt przyszłości sprzedaży detalicznej i pokazuje sprzedawcom, w jaki sposób mogą zaspokoić potrzeby swoich klientów w dobie szybko zachodzących zmian. To wyjątkowe, międzynarodowe, coroczne spotkanie liderów handlu detalicznego, które pozwala nawiązać trwałe relacje i poznać najważniejsze kierunki, w których zmierza branża.
Nagrody World Retail Awards stanowią kluczowy element Światowego Kongresu Handlowego.
Sephora
Sephora obecna na polskim rynku od 1999 roku posiada 94 perfumerie w największych miastach Polski. Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Założony we Francji przez Dominique'a Mandonnaud w 1970 r. rewolucyjny koncept perfumerii Sephora to starannie dobrany, pełen nowości asortyment partnerskich marek – wśród nich zarówno klasyki, marki indie, gorące, światowe premiery oraz ciesząca się uznaniem, kolekcja marki własnej, Sephora Collection. Produkty i usługi oferowane przez Sephora dodają klientom pewności siebie i pomagają wykorzystać drzemiący w nich potencjał , a to wszystko przy wsparciu profesjonalnego i pełnego wyobraźni zespołu konsultantów.
Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Dzięki swojej unikalności, innowacyjności i duchowi przedsiębiorczości, Sephora stała się ulubioną destynacją w 34 krajach i w internecie, dla wszystkich tych, którzy kochają eksperymentowanie i lubią odkrywać zaskakujący świat piękna.