W przyszłym roku wystartują dwie kampanie promujące nasze produkty mleczne. Do kupna polskich twarogów, serów żółtych i mleka będą przekonywani nie tylko mieszkańcy naszego kraju, ale także Litwy, Azerbejdżanu i Kazachstanu - pisze _ Puls Biznesu _.
Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka właśnie rozpisały dwa przetargi. Do wydania mają po ponad 8 i pół miliona złotych.
Działania w Polsce i na Litwie będą kontynuacją kampanii _ Mam kota na punkcie mleka _, natomiast kraje azjatyckie to nowy kierunek dla naszego mleczarstwa.
_ - To dobry ruch, bo na tych rynkach spożycie mleka rośnie, a polscy mleczarze szerzej tam nie docierają. Poza Unią głównym odbiorcą naszym produktów świeżych była Rosja. Kazachstan i Azerbejdżan są krajami, w których mamy szansę sprzedawać sery żółte i twarogi _ - uważa ekspert banku BGŻ Marta Skrzypczyk.
Czytaj więcej w Money.pl | |
---|---|
Handlowy gigant będzie kręcił filmy Firma ogłosiła, że Amazon Studios zamierza zająć się produkcją i zakupem pełnometrażowych filmów. | |
Ta produkcja będzie nadal nieopłacalna Nawet po doliczeniu dopłat bezpośrednich, rolnik ponosił stratę w wysokości -51 zł na 100 kg żywca brutto. | |
Prawie dwa tysiące miejsc pracy na Śląsku To głównie branża motoryzacyjna oraz elektroniczna. Ok. 400-450 miejsc pracy miałoby się znaleźć w centrach usług dla przemysłu. |