Firma zarządza sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy. I to właśnie jedzenie z tych lokali można zamówić na nowym portalu smacznieiszybko.pl.
- Zależy nam, aby klienci naszych sieci, liczących ponad 170 lokali, mieli możliwość zamawiania swoich ulubionych i sprawdzonych dań bezpośrednio od nas. Dlatego, mimo iż nasza oferta jest dostępna w popularnych internetowych platformach sprzedaży dań online, zdecydowaliśmy się też na uruchomienie własnego portalu dedykowanego naszym markom - wyjaśnia Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Jak czytamy w komunikacie, najbardziej popularne są dania kuchni włoskiej - zarówno w restauracjach, jak i usłudze dowozu.
- Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty kuchni włoskiej w naszym kanale delivery (dowozu - red.), wprowadzając nową markę własną Sprytna Pizza - mówi Cacek. - Takie dania wybiera ponad 56 proc. osób zamawiających posiłki z dowozem. Jak wyjaśnia, będzie to marka dla osób, które chcą zjeść smacznie, ale tanio. Dlatego w odróżnieniu od dań Fabryki Pizzy, gdzie są używane oryginalne surowce z Włoch, dania marki Sprytna Pizza będą wyrabiane przy użyciu polskich składników.
Sfinks Polska zapowiada też dalszy rozwój swojej flagowej sieci - Sphinxa. Do otwarcia przygotowane są 3 restauracje. Firma rozpoczęła też prace nad uatrakcyjnianiem oferty w przejętej pod koniec 2017 r. sieci Piwiarnia Warki.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl