Południowoafrykański koncern Naspers zdecydował o zamknięciu w Polsce z końcem stycznia 2019 r. serwisu subskrypcyjnego Showmax – ustalił „Presserwis”.
Zobacz też: * "Ucho prezesa": czwarty sezon w Telewizji WP*
„31 stycznia 2019 Showmax wycofuje się z Polski, a usługa przestanie być dostępna” – poinformowała w oświadczeniu Magdalena Marzec, communications manager Showmax w Polsce.
To następstwo strategicznej decyzji Naspers Group o wycofaniu się z działalności w sektorze rozrywki wideo prowadzonej w ramach MultiChoiceGroup, do której włączony został Showmax.
„Pomimo dobrych wyników i popularności serwisu, dalszy rozwój Showmax Polska, jako jedynej firmy działającej w obszarze wideo poza Afryką, nie mieści się w ramach przyjętej strategii zarówno MCG, która koncentruje się na kontynencie afrykańskim, jak i Naspersa” – tłumaczy koncern.
Showmax w Polsce zadebiutował 15 lutego 2017 roku.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl