W 2018 r. sklepy duńskiej sieci Jysk odwiedziło milion klientów więcej niż rok wcześniej. Firma chce bardziej otworzyć się na klientów biznesowych, więc skandynawskie koce czy poduszki wkrótce być może częściej będziemy widzieć na hotelowych łóżkach.
Spółka Jysk Polska odnotowała roku finansowym 2017/2018 wyniki sprzedaży na poziomie 2,6 mld zł. Sprzedaż detaliczna sieci wzrosła do ponad 1,1 mld zł. Oznacza to wzrost o 12,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim – informuje serwis "Wiadomości Handlowe".
- Kolejny rok z rzędu osiągnęliśmy znakomity wynik: dwucyfrowy wzrost sprzedaży i liczby klientów. W minionym roku finansowym dalej rozwijaliśmy sieć sklepów Jysk w Polsce. Sukcesywnie otwieraliśmy sklepy w tak zwanym koncepcie 3.0. Powstało 10 nowych sklepów, 40 przebudowaliśmy. Koncept 3.0 to większa i spójna przestrzeń dla dekoracji i inspiracji – mówi dyrektor generalny Jysk Polska Piotr Padalak.
Zapewnia, że w minionym roku sklepy sieci odwiedziło milion klientów więcej niż przed rokiem.
Na dobry wynik może wpływać strategia, którą sieć określa mianem Customer First. Sklep umożliwia klientom m.in. bezterminowy zwrot i wymianę towaru, 30 dniową gwarancję ceny, rezerwację towarów w cenie promocyjnej, testowanie materacy serii Gold, darmowy transport za zakupy powyżej 1000 zł.
Plan na najbliższy rok? Kontynuowanie rozwoju sklepów w koncepcie 3.0. Sieć pracuje też nad uruchomieniem placówek nowego rodzaju. Nazywają się City Store i zostały dobrze przyjęte w Danii.
Zupełną nowością będzie także stworzenie w strukturach Jysk Polska kanału B2B. Złożą się na niego zamówienia dla hoteli, ośrodków wypoczynkowych, restauracji.
W Gdańsku, gdzie mieści się siedziba główna Jysk Polska rozwijane jest centrum usług wspólnych dla innych krajów Jysk.
W roku finansowym 2017/2018 otwartych zostało 10 nowych sklepów. W 2019 r. sklep chce otworzyć co najmniej 13 placówek.
W sumie klienci mogą robić zakupy w 218 sklepach Jysk w 160 miastach.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl