Do spółek Skarbu Państwa trafiło pismo z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z oczekiwaniem informacji o wydatkach na cele marketingowe i promocyjne. Premier chce szczegółowych danych, komu i ile płacą firmy.
"Zwracam się z prośbą o przekazanie w terminie nie późniejszym niż 15 listopada 2018 r. szczegółowego zestawienia wydatków Spółki na cele marketingowe, komunikacyjne, wizerunkowe i sponsoringowe" - pismo tej treści trafiło do spółek Skarbu Państwa. Do dokumentu dotarłagazeta.pl.
Pisma wysłał szef KPRM Michał Dworczyk. Kancelaria premiera oczekuje szczegółowych informacji za 2017 i 2018 rok. Jak pisze gazeta.pl, dotyczy to wszystkich spółek w ramach grup kapitałowych, ale także ich fundacji.
Premier chce wiedzieć nie tylko "na jakie cele zostały przeznaczone te środki i jakie firmy/organizacje/instytucje/osoby fizyczne były zleceniobiorcami/beneficjentami tych działań", ale również jakie kwoty zostały wydane – czytamy na łamach portalu.
Zobacz również: * *Strajk generalny w LOT może pogrążyć firmę w tydzień
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl