W połowie 2017 r. ze stacji Statoil zaczęto zdejmować dotychczasowe szyldy i zastępować je nowymi z logiem Circle K. Rok później rebranding dobiegł końca.
- Zmiana nazwy całej sieci to złożony proces, który obejmuje wiele różnych obszarów. Dziś z całą pewnością możemy powiedzieć, że zakończył się on dla nas sukcesem. Potwierdza to zarówno duże zainteresowanie klientów, wysoki poziom rozpoznawalności marki, jak również rosnące wyniki sprzedaży na naszych stacjach - mówi Rafał Droździak, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.
Ambasadorami marki są m. in. Tomasz Kuchar, wielokrotny rajdowy i wyścigowy mistrz Polski oraz Karolina Pilarczyk, jedna z najlepszych zawodniczek w driftingu na świecie.
Circle K po zmianie nazwy nadal kontynuuje rozwój oferty gastronomicznej. Poszerzono ofertę o świeże pieczywo i ciastka.
Zobacz: Numer telefonu to dane osobowe i można zażądać usunięcia ich z bazy danych
Spółka posiada w Polsce 349 stacji we wszystkich regionach i zatrudnia ok. 2000 osób. Jest obecna na naszym rynku od 1992 r. Zmiana marki pozostała bez wpływu na ofertę produktową sieci.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl