Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Trzy miliony klientów Orange w nowym systemie bilingowym

6
Podziel się:

Ponad trzy miliony klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, internetu i telewizji, otrzymywać będzie faktury wystawiane przez nowy system billingowy. Przeniesienie ich do nowego środowiska rozliczeniowego zrealizowała firma Asseco.

Trzy miliony klientów Orange w nowym systemie bilingowym
(BARTOSZ KRUPA/EAST NEWS)

Ponad trzy miliony klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, internetu i telewizji, otrzymywać będzie faktury wystawiane przez nowy system bilingowy. Przeniesienie ich do nowego środowiska rozliczeniowego zrealizowała firma Asseco.

"Prace trwały od marca 2014 do października 2016 r. Główny nacisk położono na bezpieczeństwo oraz jakość i spójność migrowanych danych" - czytamy w komunikacie Orange Polska.

Zmiana systemu billingowego dawać ma możliwość tworzenia bardziej elastycznych ofert, zapewnia też większą automatyzację procesów obsługi klienta.

- Najważniejszym efektem projektu jest usprawnienie procesów rozliczania klientów - powiedział Marcin Zagdański, dyrektor IT w Orange Polska. - Nowe środowisko rozliczeniowe oznacza dla nas także nowe możliwości rozwoju.

- Przeprowadziliśmy operację na systemie rozliczeniowym, który stanowi podstawę przychodów operatora. Asseco dokonało jej bez zakłócenia funkcjonowania Orange oraz negatywnego wpływu na klienta końcowego - powiedział Karol Maroszek, dyrektor działu realizacji projektów w Asseco Poland. - Nie byłoby sukcesu tego przedsięwzięcia bez bardzo dobrej współpracy i zrozumienia po stronie zespołu Orange - dodał.

telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(6)
WYRÓŻNIONE
Mądry
8 lat temu
Żeby nie płacić za połączenie z bok wystarczy pobrać apke "mój Orange" i dzwonic przez nią. Wówczas połączenie jest bezpłatne. Taki mały niuans do poprzedniego posta. Funkcjonuje od około pół roku.
fadsfas
8 lat temu
A wyglądało to tak, że nie otrzymalismy faktury za jeden miesiac. Trzeba było wydzwaniać po infoliniach. A tam dopiero poinformowali że faktura bedzie przysłana 3 tygodnie później niż zawsze. Oczywiscie infolinie mają płatną. Taki mały niuans do tego jak Orange traktuje swoich klientow
Aaa
8 lat temu
Nowy... Ja zamiast faktury na 35 zł otrzymałem na 72
NAJNOWSZE KOMENTARZE (6)
Paweł
8 lat temu
Orange to najgorszy operator na rynku, tylko ludzi oszukiwać potrafią.
Ryszard
8 lat temu
Koleje oszustwo bo nie naliczono mi bonifikat z tytułu połączenia kilku usług !!! Interweniowałem mają naprawić błąd ! Zobaczymy jak sie zakończy moja reklamacja ?
Aaa
8 lat temu
Nowy... Ja zamiast faktury na 35 zł otrzymałem na 72
Mądry
8 lat temu
Żeby nie płacić za połączenie z bok wystarczy pobrać apke "mój Orange" i dzwonic przez nią. Wówczas połączenie jest bezpłatne. Taki mały niuans do poprzedniego posta. Funkcjonuje od około pół roku.
west29
8 lat temu
A ja zrezygnowałem z ORANGE