To część ofensywy Facebooka, który jednocześnie uruchomił usługę Facebook Watch. To odpowiedź portalu Zuckerberga na YouTube i serwisy VOD.
Jeśli chodzi o posty z ofertami pracy, to mogą być one, podobnie jak te z fanpejdży, promowane za pieniądze.
- Administratorzy stron firmowych mogą tworzyć ogłoszenia rekrutacyjne, które mogą pojawić się na stronie na Facebooku w zakładce Oferty pracy, w zakładce Marketplace, a także w Aktualnościach. Ogłoszenia mogą zostać wsparte reklamowo, aby dotrzeć do najwłaściwszych kandydatów. Firmy mogą także zarządzać ogłoszeniami, aby prowadzić komunikację z aplikantami, umawiać rozmowy rekrutacyjne, lub wysyłać automatyczne przypomnienia za pośrednictwem Messengera – pisze o swojej ofercie Facebook.
Podobnie intuicyjne ma być wyszukiwanie ofert przez osoby szukające pracy. W skład rozwiązania wchodzi możliwość przygotowania aplikacji o pracę przez sam serwis, na podstawie informacji publicznych zawartych w naszym profilu. Oczywiście z możliwością modyfikacji przez samych użytkowników.
- Wystarczy wejść w zakładkę Oferty pracy, zdefiniować zakres wyszukiwania – odległość, branżę oraz rodzaj poszukiwanej pracy i zacząć przeglądać oferty. Po wybraniu oferty należy kliknąć przycisk „Zgłoś kandydaturę”, a formularz aplikacyjny zostanie automatycznie wypełniony danymi z profilu na Facebooku – wyjaśnia serwis.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl