Serwis Tesco Direct przestał przyjmować zamówienia.
Platforma Tesco Direct oferowała cały asortyment non-food brytyjskiej sieci. Część spożywczą obsługuje strona tesco.com.
Czytaj również:Tesco traci pozycję lidera. Wielkie sieci supermarketów łączą siły na brytyjskim rynku
Jak informuje portal dlahandlu.pl, powodem zamknięcia e-sklepu Tesco Direct była kwestia biznesowa. Sieć przyznaje że nie widzi dalszej możliwości, aby ten projekt przynosił zysk.
- To była bardzo trudna decyzja, ale jest to niezbędny krok w kierunku stworzenia bardziej zrównoważonej oferty nieżywnościowej i rozwoju naszej firmy w przyszłości - stwierdził Charles Wilson, jeszcze jako prezes Tesco w Wielkiej Brytanii i Irlandii, którego słowa przytacza dlahandlu.pl.
Tesco Direct rozpoczął działanie w 2006 roku. Wraz z jego zamknięciem pracę może stracić 500 osób.