Przychody firmy w IV kwartale, zakończonym 31 stycznia 2016 r. spadły o 5,6 proc. i wyniosły 1,21 miliarda dolarów - podaje Tiffany.
Sprzedaż wyrobów firmy spadła globalnie w IV kwartale o 5 proc. Na pocieszenie - analitycy spodziewali się jej spadku o 5,1 proc.
Biorąc pod uwagę różne regiony świata - w jednych było lepiej, w innych za to dużo gorzej.
W krajach obu Ameryk Tiffany zanotował spadek sprzedaży o 8 procent, podobnie jak w państwach Azji i Pacyfiku.
W Europie sprzedaż wyrobów Tiffany'ego spadła w IV kwartale tylko o 3 procent, za to w Japonii wzrosła o 10 procent - podaje firma.
Pierwszy kwartał nowego roku wcale nie będzie lepszy dla amerykańskiej firmy - Tiffany spodziewa się w tym czasie spadku zysku o 15-20 procent. W II kwartale spadek zysku może wynieść zaś 5-10 procent.