UPC Polska może się pochwalić rosnącą liczbą usług, z których korzysta w sumie 1 432 600 klientów. Operator rozbudowuje m.in. sieć światłowodową. W jej zasięgu jest 3,3 mln gospodarstw domowych.
Czołowy operator telekomunikacyjny opublikował najnowsze statystyki. Na koniec marca oferował 2 mln 989 tys. 300 usług prawie 1,5 mln klientom.
- W pierwszym kwartale zbliżyliśmy się jeszcze bardziej do 3 mln usług, wzmacniając tym samym naszą pozycję rynkową - komentuje Robert Redeleanu, prezes UPC Polska. Wskazuje m.in. na ulepszenie oferty, w której średnia prędkość internetu oferowanego klientom wzrosła ze 100 do 130 Mb/s.
UPC w ostatnim czasie włączyła możliwość korzystania z sieci światłowodowej prawie 22 tys. nowym gospodarstwom domowym. Obejmuje tym samy 3,3 mln domów i mieszkań. Z internetu UPC korzysta 1,15 mln osób.
Nieco ponad milion klientów ma UPC w przypadku telewizji cyfrowej i 634 tys. osób korzystających z telefonu.
źródło: UPC Polska
Wśród klientów operatora są nie tylko klienci detaliczni, ale też firmy. "Nasze portfolio usług dla tego segmentu wzbogaciliśmy o nową propozycję - usługę Carrier Ethernet 2.0., która umożliwia sprawną i przejrzystą obsługę oraz zarządzanie sieciami klientów. Co więcej, standard usługi transmisji danych dla tego rozwiązania zapewnia ciągłość działalności oraz najwyższy poziom bezpieczeństwa. W segmencie B2B skupiliśmy się także na cyberbezpieczeństwie, kompleksowych usługach hotelarskich oraz wirtualnych sieciach prywatnych" - czytamy w komunikacie UPC.
UPC Polska jest częścią międzynarodowego UPC Broadband, należącego do Liberty Global (mediowy gigant z USA).