"W okresie styczeń - lipiec 2018 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 121 185 tys. zł i była niższa o 2% w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.
CZYTAJ: Wojas chce zmniejszyć sieć salonów. Najdłuższa seria strat w historii
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w lipcu 2018 roku wyniosły 14,29 mln zł i były wyższe o 8,1 proc. od przychodów osiągniętych w lipcu 2017 roku. Narastająco, w okresie styczeń- lipiec 2018 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 101,12 mln zł. zł i były niższe o 4 proc. r/r.
Wojas swoje sklepy ma w około 160 punktach w całej Polsce.W 2017 roku ograniczył sieć o około 20 salonów, tłumacząc to m.in. zmianami w zachowaniu klientów, którzy coraz chętniej korzystają z zakupów przez internet. Statystyki Wojasa pokazują rosnący trend sprzedaży e-commerce i spadający w sklepach stacjonarnych.
Wojas to jeden z największych producentów obuwia w Polsce, notowany na warszawskiej giełdzie od 2008 r. W 2017 r. miał 237 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl