Wprawdzie Zalando jest sklepem internetowym, który specjalizuje się w sprzedaży ubrań, obuwia i dodatków, ale niemieckim klientom oferuje możliwość robienia zakupów w stacjonarnych outletach. Pierwszy – w starej fabryce w Berlinie – był eksperymentalny. Cieszył się tak dużą popularnością, że firma otworzyła kolejne: we Frankfurcie i w Kolonii – informuje serwis Dla Handlu.
To nie koniec tradycyjnych sklepów. W czerwcu tego roku został otwarty outlet w Lipsku, a pod koniec sierpnia zacznie działać kolejny, w Hamburgu. Czy jest szansa, że stacjonarne zakupy zrobimy też którymś z innych 11 krajów Europy, w których działa Zalando?
- Koncentrujemy się na niemieckim rynku, bo znamy go najlepiej, ale nie wykluczamy tego, że w przyszłości podobne koncepty pojawią się w innych krajach – wyjaśnia Martin Rost, Senior Vice President Zalando Lounge i Outlet.
Aby umożliwić lepszą obsługę klientów w Polsce i regionie Europy Środkowej, w okolicach Olsztyna wkrótce zacznie działać centrum logistyczne. Na powierzchni 13 tys. mkw zatrudnienie znajdzie blisko 500 osób.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl