Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Sebastian Ogórek
Sebastian Ogórek
|

Złote Effie dla Biedronki. Sieć nagrodzona za kampanię Gang Świeżaków

3
Podziel się:

Gang Świeżaków podbija nie tylko polskie domy, ale też branżę reklamową. Kampania akcji została nagrodzona Złotym Effie i uznana jedną z najlepszych w mijającym roku. - Tak to nasza wina - podkreśla Paulina Katana z MEC

Złote Effie dla Biedronki. Sieć nagrodzona za kampanię Gang Świeżaków
(WP)

Gang Świeżaków podbija nie tylko polskie domy, ale też branżę reklamową. Kampania akcji została nagrodzona Złotym Effie i uznana jedną z najlepszych w mijającym roku. - Tak to nasza wina - podkreśla Paulina Katana z MEC.

Jak podkreślono w uzasadnieniu do nagrody, twórcom udało się stworzyć najpopularniejszy program lojalnościowy w Polsce zaledwie w rok. I to przy dużo niższych wydatkach reklamowych niż u konkurencji.

"Laureaci złotej statuetki Effie wykazali się niestandardowym podejściem - wywołali wojnę na „świeżość”, która spowodowała maskotkową histerię u Polaków. Strategia batalii zbudowana została dodatkowy oparciu o trend zdrowego odżywiania i rolę świeżych produktów w diecie" - podkreśliło jury przyznając nagrodę dla Jeronimo Martins oraz MEC i Duda Polska.

- Gang świeżaków był znacznie większy niż te postacie, które widzieliśmy w telewizji - mówi Piotr Szymanowicz z Jeronimo Martins.

Jak przyznaje akcja trafiła już do popkultury, a interesują się nią nie tylko dzieci. Szymanowicz nie chciał zdradzić, czy będzie trzecia edycja świeżakowej kampanii. Stwierdził jedynie, że jeśli ta okaże się sukcesem, to zapewne będzie i kolejna. Zapewnił jednocześnie, że w tym roku z całą pewnością maskotek nie zabraknie.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(3)
WYRÓŻNIONE
dey001
7 lat temu
Kampanie to oni potrafią prowadzić mamy już dosyć ich bylejakości . W sklepach ciasno, nie ma pracownika który mógłby pomóc, zatrudniają tylko niezbędne minimum. W Kauflandzie reklamowany towar jest od pierwszego do ostatniego dnia. W Biedronce bywa z tym różnie . Reklamują towar którego nie ma , a jeżeli jest , to w śladowych ilościach!!!!! I JUŻ DOSYĆ TYCH "BIEDRON". Wpychają się wszędzie niszcząc lokalny handel!
xcc
7 lat temu
naprawde ktos się daje na to nabierać?? przeciez tam trzeba zrobić zakupy na minimum 2400 zł aby otrzymać świeżaka który w chinach kosztuje dolara może dwa! a oni wyceniają na 50zł
AS
7 lat temu
Ciekawe czy już wszyscy otrzymali śweżaki z tamtego rocznego konkursu, brakło i długo, długo nie było.......
NAJNOWSZE KOMENTARZE (3)
xcc
7 lat temu
naprawde ktos się daje na to nabierać?? przeciez tam trzeba zrobić zakupy na minimum 2400 zł aby otrzymać świeżaka który w chinach kosztuje dolara może dwa! a oni wyceniają na 50zł
AS
7 lat temu
Ciekawe czy już wszyscy otrzymali śweżaki z tamtego rocznego konkursu, brakło i długo, długo nie było.......
dey001
7 lat temu
Kampanie to oni potrafią prowadzić mamy już dosyć ich bylejakości . W sklepach ciasno, nie ma pracownika który mógłby pomóc, zatrudniają tylko niezbędne minimum. W Kauflandzie reklamowany towar jest od pierwszego do ostatniego dnia. W Biedronce bywa z tym różnie . Reklamują towar którego nie ma , a jeżeli jest , to w śladowych ilościach!!!!! I JUŻ DOSYĆ TYCH "BIEDRON". Wpychają się wszędzie niszcząc lokalny handel!