Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Maciej Sierpień
|
aktualizacja
Płatna współpraca z KGHM Polska Miedź S.A.

Wiceprezes KGHM o transformacji spółki: poprawiamy finanse i wpływ na środowisko

Podziel się:

Z jednej strony jako spółka jesteśmy największym konsumentem energetycznym w Polsce, a z drugiej stwarza to nam wiele szans w zakresie zakupu OZE czy optymalizacji procesów wykorzystania energii – mówi Piotr Krzyżewski wiceprezes zarządu ds. finansowych KGHM Polska Miedź S.A.

Wiceprezes KGHM o transformacji spółki: poprawiamy finanse i wpływ na środowisko
(Materiały prasowe)

O wyzwaniach, przed którymi stoi cały sektor wydobywczy oraz transformacji czekającej KGHM Polska Miedź S.A z wiceprezesem zarządu ds. finansowych rozmawiamy podczas Gali 35-lecia Wolności Gospodarczej Money.pl.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Gala 35-lecia Wolności Gospodarczej money.pl: Piotr Krzyżewski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych KGHM Polska Miedź S.A.

- Nasz sektor postrzegany jest przez wiele osób jako uciążliwy dla środowiska, dlatego warto przyjrzeć się temu, jak można przeprowadzić jego transformację. Z jednej strony jako spółka jesteśmy największym konsumentem energetycznym w Polsce, a z drugiej stwarza to nam wiele szans w zakresie transakcji OZE, zakupu aktywów czy optymalizacji procesów wykorzystania energii, które obecnie wdrażamy – przyznaje Piotr Krzyżewski.

I zaznacza. - Wyniki za trzy kwartały 2024 r. w dużej części wynikają też z poprawy efektywności wykorzystania energii i oszczędności w zakresie zużycia materiałów. To działania, które pozwalają wygenerować pozytywny wpływ nie tylko na finanse spółki, ale i na środowisko – dodaje.

Jakie inne wyzwania czekają polskiego giganta wydobywczego, a także jaki wpływ na rozwój spółki może stanowić wzrost światowego zapotrzebowania na elektryfikację, a zatem i na miedź? Zapraszamy do obejrzenia rozmowy z wiceprezesem zarządu KGHM Polska Miedź S.A.

Płatna współpraca z KGHM Polska Miedź S.A.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl