Rezerwacje na te loty zostaną automatycznie zmienione na połączenie na innej trasie w możliwie najbliższym terminie, o czym pasażerowie będą informowani - podał w komunikacie przewoźnik.
Klienci, którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie przewoźnika lub za pośrednictwem aplikacji otrzymają powiadomienie pocztą elektroniczną. Zaoferowana zostanie im bezpłatna zmiana rezerwacji, pełny zwrot kosztów lub zwrot 120 proc. pierwotnej wartości rezerwacji na konto Wizz Air. Pasażerowie mogą wybrać jedną spośród powyższych możliwości, klikając w link w wiadomości e-mail, a następnie wskazując najlepszą dla siebie opcję poprzez samoobsługową platformę.
Linia może informować tylko tych pasażerów, którzy dokonali rezerwacji przez stronę wizzair.com lub aplikację mobilną.
Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji czy biur podróży - włącznie z internetowymi biurami podróży - powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
Włochy wyjątkowo dotkliwie odczuwają zagrożenie koronawirusem. W sumie zarażony jest już ponad 6 tysięcy Włochów. Tylko w ciągu ostatniej doby zmarły 133 osoby.
Zobacz: Koronawirus w Polsce. "Wraca temat bezpieczeństwa lekowego"
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl