Belvedere, wódka produkowana w Żyrardowie, stała się oficjalnym sponsorem Formuły 1. To pierwsza marka wódki, która będzie w ten sposób związana z tym sportem. Belvedere dołączyła zarazem do grona partnerów Formuły 1, wśród których są już inne marki należące do koncernu LVMH.
Polska wódka oficjalnym sponsorem Formuły 1
Wódka Belvedere będzie obecna w wyścigach od pierwszego Grand Prix Australii, które odbędzie się w dniach 14-16 marca. Pod patronatem marki zorganizowane zostanie after party, a wódka będzie serwowana w przestrzeniach gościnnych, takich jak Paddock Club i F1 Garage. W tej ostatniej znajdzie się mobilna restauracja Gordona Ramseya.
"Formuła 1 zawsze była symbolem prestiżu, adrenaliny i widowiska, dlatego jesteśmy tak podekscytowani, że możemy powitać wódkę Belvedere jako pierwszego takiego Oficjalnego Partnera. (...) Gotowość do pełnego przyjęcia Formuły 1 ekscytuje nas i sprawia, że jesteśmy dumni z tego partnerstwa" - podkreślił w oświadczeniu Stefano Domenicali, prezes i dyrektor generalny Formuły 1.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Belvedere dołącza do innych marek LVMH, które już wcześniej zostały ogłoszone jako partnerzy Formuły 1. Wśród nich są Louis Vuitton, zegarki TAG Heuer oraz szampany Moet&Chandon. Marka Belvedere została założona w 1993 r. przez Polmos Żyrardów, a w 2005 r. została przejęta przez LVMH.