Spółka poinformowała w komunikacie, że 13 listopada 2020 r. zawarła z polskim pomiotem umowę wykonania i dostawy butów bojowych dla Agencji Wsparcia i Zamówień NATO.
Łączna wartość kontraktu wynosi 6,4 mln dol., a dostawy obuwa zaczynają się w styczniu 2021 i trwają do 16 lipca 2021 roku.
Spółka poinformowała również, że pozostałe istotne warunki umowy, takie jak kary umowne, zabezpieczenia, okres gwarancji, nie odbiegają od warunków przyjętych dla tego typu umów.
Zamówienie to dobra wiadomość dla firmy w czasie pandemii, bo ta daje się we znaki wielu branżom. Przychody Wojasa, jednego z największych producentów obuwia w Polsce, były we wrześniu niższe o 27 proc. w porównaniu z wrześniem ubiegłego roku.
Natomiast pierwsze dane o wydatkach klientów Banku Pekao pokazują, że w tym roku nie widać sezonowego wzrostu sprzedaży odzieży i obuwia.
Po wybuchu pandemii cała branża odzieży i obuwia ucierpiała, m. in. w wyniku zamknięcia galerii w trakcie lockdownu. Po odmrożeniu segment modowy zaczął stopniowo odrabiać straty.
Pod koniec wakacji pod względem obrotów tracił niespełna 10 proc. wobec początku roku, co jest jednym z najlepszych wyników, biorąc pod uwagę inne branże, wynika z raportu EY "Czy w pandemii centra są handlowe?”.