Z danych Kantar wynika, że cennikowe wpływy stacji radiowych wzrosły o 3,5 proc. w porównaniu z październikiem 2019 roku.
Przychody Grupy RMF z tego tytułu wrosły o 2,3 proc. (do 337 mln zł), Eurozetu - o 7,3 proc. (do 176 mln zł), stacji Grupy ZPR Media - o 2,4 proc. (do 136,5 mln zł), a Grupy Radiowej Agory - o 5 proc. (do 100,4 mln zł) – informuje branżowy serwis "Press".
Tyle, gdy chodzi o wzrosty. Wpływy rozgłośni publicznych spadły o 2,5 proc., do 88,7 mln zł. Program III Polskiego Radia z reklam uzyskał 41,3 mln zł, tj. o 20,1 proc. mniej.
W październiku największym reklamodawcą okazał się producent leków Aflofarm - cennikowa wartość kampanii tego reklamodawcy wyniosła 77,9 mln zł. Dużo? Rok temu ta kwota była wyższa o 3,8 proc.
Dane Kantar nie uwzględniają rabatów.