Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. MKS
|
aktualizacja

Wpływy z reklam. Radiowa Trójka zaliczyła duży spadek, tryumfują prywatne stacje

40
Podziel się:

Działy finansowe publicznych rozgłośni nie mają powodu do zadowolenia: w październiku cennikowe wpływy z reklam spadły. Zadowolone mogą być prywatne radia.

Wpływy z reklam. Radiowa Trójka zaliczyła duży spadek, tryumfują prywatne stacje
Przychody Grupy RMF z reklam wrosły o 2,3 proc. (Pixabay)

Z danych Kantar wynika, że cennikowe wpływy stacji radiowych wzrosły o 3,5 proc. w porównaniu z październikiem 2019 roku.

Przychody Grupy RMF z tego tytułu wrosły o 2,3 proc. (do 337 mln zł), Eurozetu - o 7,3 proc. (do 176 mln zł), stacji Grupy ZPR Media - o 2,4 proc. (do 136,5 mln zł), a Grupy Radiowej Agory - o 5 proc. (do 100,4 mln zł) – informuje branżowy serwis "Press".

Tyle, gdy chodzi o wzrosty. Wpływy rozgłośni publicznych spadły o 2,5 proc., do 88,7 mln zł. Program III Polskiego Radia z reklam uzyskał 41,3 mln zł, tj. o 20,1 proc. mniej.

Zobacz także: Kontrola NIK w TVP. "Kurski osobą szczególnego zaufania Kaczyńskiego, nikt mu nie jest w stanie zaszkodzić"

W październiku największym reklamodawcą okazał się producent leków Aflofarm - cennikowa wartość kampanii tego reklamodawcy wyniosła 77,9 mln zł. Dużo? Rok temu ta kwota była wyższa o 3,8 proc.

Dane Kantar nie uwzględniają rabatów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(40)
WYRÓŻNIONE
Emeryt
4 lata temu
Kiedyś to była TRÓJKA. I to było Prawdziwe Radio. Teraz jest program trzeci. I to jest jeszcze jedna tuba propagandowa. Więc nikogo nie dziwi brak reklamodawców - bo kto tego słucha.
Azen
4 lata temu
To powinno być karane bo to jest uszczuplenie majątku publicznego .
Gered
4 lata temu
Trójki już nie ma !
NAJNOWSZE KOMENTARZE (40)
jerzy
4 lata temu
Uprzejmie informuje, iz Trójki nie ma od sierpnia br. Obecnie jest tyko Pr.3 PR.
Dezop
4 lata temu
Gdyby odliczyć reklamy państwowo-pisowskich monopolistów to radio publiczne nic by nie miało z reklam
Kem
4 lata temu
Trójki już nie ma. Jest jakaś rozgłośnia bez charakteru i rzetelnych prowadzących. Silenie się na humor i puszczanie muzyki poniżej discopolo jest poniżej dna. Łatwo było zniszczyć rewelacyjną Trójkę więc nie dziwi, że reklamodawcy nie inwestują w coś co nawet trudno określić. Szkoda Trójki!
olo
4 lata temu
nie ma radiowej Trójki, coś takiego już nie istnieje, jest kolejna tuba pisu, tak jak pr1, pr2, pr3.
Śruba
4 lata temu
Zaraz rząd zasili kasę swojego nowego radia, głoszącego sukcesy rządu i prezesa, pieniędzmi obywateli, jak propagandową TVP Kurskiego. Trójka, to teraz : Kaczyński, Duda, Morawiecki.
...
Następna strona