Po przerwie spowodowanej pandemią Covid-19 Aula Polska powraca z konkursem i galą Aulerów. Pretendenci do tytułu Aulera 2022 - lidera branży startup z globalnym potencjałem - mogą zgłaszać kandydatury swoich firm na stronie aulery.com do końca października.
Tradycja wręczania Aulerów sięga 2009 roku, gdy laureatami zostali Gastronauci, Goldenline oraz Nozbe. Od tego czasu przez ręce jury konkursu przeszło tysiące zgłoszeń, a na deskach Auli nagrody odebrało ponad 40 wyróżniających się młodych firm, w tym obecni światowi liderzy w swoich sektorach: Brand24, Booksy, CallPage, HumanWay czy SalesManago.
Co ważne, Aulery nazywane są "najmniej mylącą się nagrodą startupową". Spośród wszystkich wyróżnionych przez 12 lat firm jedynie 4 zakończyły swoją działalność, a 10 projektów zakończyło się udanym exitem, czyli przejęciem przez znaczącego inwestora.
Nie ma Auli bez Aulerów, dlatego niezwykle cieszę się, że reaktywujemy tę ważną nagrodę. Chcemy nie tylko uhonorować najlepsze polskie startupy, które już są lub wkrótce będą dumą Polski na arenie międzynarodowej, ale także dać iskrę kolejnym pokoleniom do działania. Z roku na rok powstają wspaniałe biznesy technologiczne, które mogą inspirować wszystkich nas do sięgania jeszcze wyżej. Pokazują też młodym przedsiębiorcom, że warto wkładać serce w swoje marzenia i konsekwentnie budować wzrost. Aulery to nagroda, która stymuluje i wspiera rozwój całej branży - powiedział Piotr Nowosielski, Prezes Aula Polska, CEO Just Join IT.
Z ramienia Grupy WP, jurorem w konkursie jest Michał Brański, VP Strategy Wirtualna Polska.
Wybrane informacje o Aulerach
- 12 edycji
- 50-osobowe jury złożone z najlepszych ekspertów
- 44 nagrodzone startupy
- 10 z nich z udanymi exitami
- Tylko 4 nie przetrwały próby czasu i rynku
Materiał prasowy Aulery