Obie sieci sklepów zajęły odpowiednio 2 i 3 miejsce w rankingu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi, opracowanym przez agencję badawczą Nielsen.
Pierwsze miejsce, z kwotą na poziomie 20 855 420 zł zajmuje Plus. Wydatki Lidla to dokładnie 16 928 830 zł, a Biedronki 10 761 510 zł.
Dane podano według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.
W 2016 roku Lidl wydał na reklamy telewizyjne w sumie 464,82 mln zł. Rok później wydatki były nieco mniejsze - 462,42 mln zł.
W tym samym czasie, wydatki reklamowe Jeronimo Martins, właściciela Biedronki, były niemal o połowę mniejsze. W 2016 roku - 279,10 mln zł, a w 2017 roku 299,28 mln zł.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl