Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. PRC
|
aktualizacja

Wyróżnienia "Wpływowi 2024" rozdane. Wśród laureatów InPost oraz Blik

3
Podziel się:

W plebiscycie zorganizowanym przez "Wirtualne Media" wybrano firmy, które wywarły największy wpływ na rynek, klientów i opinię publiczną. Wśród wyróżnionych znalazła się firma Rafała Brzoski - InPolst, czy polski system płatności mobilnych Blik.

Wyróżnienia "Wpływowi 2024" rozdane. Wśród laureatów InPost oraz Blik
Wypływowi 2024 (Wirtualne Media, Ireneusz Rek)

Jak mówił podczas gali redaktor naczelny portalu Wirtualnemedia.pl Patryk Pallus, w plebiscycie "Wpływowi 2024" wyróżniono firmy, które wywarły największy wpływ na rynek, swoich klientów oraz szeroką opinię publiczną.

W kategorii Marka wyróżnienie otrzymała firma InPost, która – jak napisano w uzasadnieniu - "zrewolucjonizowała rynek logistyczny w Polsce, rozwija się bardzo dynamicznie i co chwilę wprowadza kolejne innowacje".

W kategorii Produkt wyróżniono BLIK. To aplikacja, która "dzięki łatwości działania, przystępności, a także wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa użytkownika szybko stała się prawdziwym fenomenem".

W kategorii Inwestycje wyróżniono Volvo Car Poland. Uruchomione przez nią centrum rozwoju oprogramowania systemów samochodowych to "śmiały projekt, wykorzystujący potencjał polskich inżynierek i inżynierów".

W kategorii Zrównoważony rozwój wyróżniono Foodsi. Twórcy aplikacji "postawili sobie ambitny cel ocalić od zmarnowania ogromne ilości żywności i innych artykułów o krótkim terminie przydatności".

W kategorii E-commerce wyróżniono InPost. - "Dostępność, innowacyjność, szybkość, elastyczność to m.in. te cechy sprawiają, że laureat w sposób najbardziej wpływowy kształtuje realia rynku e-commerce w Polsce" - napisano w uzasadnieniu.

W kategorii Technologie wyróżniono firmę OpenAI. Stworzyła ona chatbota ChatGPT, który sprawił, że "o sztucznej inteligencji zaczęło się mówić o wiele więcej niż wcześniej, a dostęp do niej stał się powszechny."

Laureatów plebiscytu wybrała siedmioosobowa Kapituła, w którego składzie znaleźli się: Izabela Albrychiewicz (CEO GroupM Poland), Marek Aleksandrowicz (wicedyrektor Biura Reklamy i Marketingu ds. internetu i mediów Interaktywnych w TVP), Jacek Amsterdamski (członek zarządu, Chief Operating Officer, Wirtualna Polska Media (Marcin Bogłowski (Group Vice President - Marketing, Insights and Data, Warner Bros. Discovery), Jacek Kotarbiński (doktor ekonomii i finansów, ekonomista, marketer) i Paweł Sołtys (prezes Radia 357). Przewodniczącym Kapituły był Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl.

Gala odbyła się w hotelu Crowne Plaza w Warszawie, a prowadził ją Mateusz Szymkowiak.

Partnerami gali "Wpływowi 2024" byli: Nextbike, Orlen, PwC Polska, Mediaboard i Teads

W ramach projektu "Wpływowi 2024" zorganizowano też sześć debat tematycznych:

"Cyfrowa przyszłość - jak technologie kształtują świat biznesu", "Nowe horyzonty e-commerce", "Znaczenie inwestycji dla rozwoju gospodarki i Polski", "Tak dla klimatu i społeczeństwa! – zrównoważony rozwój w biznesie", "Marka – kreowanie opowieści o sukcesie firmy" oraz "Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów". Obejrzeć je można w portalu Wirtualnemedia.pl.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(3)
WYRÓŻNIONE
wawert
2 miesiące temu
Śnienie progresywne Lucyfer - Prezesi dla prezesów. Tak w skrócie można podsumować tego rodzaju nagrody. Zwykli ludzie nie są tym tematem zainteresowani bo w większości przypadków czują się w ten czy inny sposób wykorzystywani przez kierownictwo.
Auuuu
2 miesiące temu
Towarzystwo od poklepywania się po plecach;)))
mike
2 miesiące temu
stado nikomu nie potrzebnych kasztanów
NAJNOWSZE KOMENTARZE (3)
Auuuu
2 miesiące temu
Towarzystwo od poklepywania się po plecach;)))
mike
2 miesiące temu
stado nikomu nie potrzebnych kasztanów
wawert
2 miesiące temu
Śnienie progresywne Lucyfer - Prezesi dla prezesów. Tak w skrócie można podsumować tego rodzaju nagrody. Zwykli ludzie nie są tym tematem zainteresowani bo w większości przypadków czują się w ten czy inny sposób wykorzystywani przez kierownictwo.