Materiał partnera MM Conferences
Konferencję otworzyli Przewodnicząca Rady Programowej RetailTec, Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Przewodniczący Rady Programowej Forum Nowoczesnej Produkcji. IndustryTech, Dariusz Piotrowski, VP, Dyrektor Generalny, Dell Technologies Polska. Kolejną częścią inauguracji była sesja key note speakerów w której wystąpili:
● Christian Verschueren, Director-General, Eurocommerce
● Zuzanna Skalska, Founder 360Inspiration & FutureS Thinking Group
● Katarzyna Zubrzyckia, Head of Merchant Sales and Acquirers CEE, VISA
Nasi goście podzielili się z uczestnikami wiedzą dotyczącą trendów w świecie handlu, produkcji i logistyki, ze szczególnym uwzględnieniem nowych zachowań konsumentów oraz nowej rzeczywistości, w jakiej znaleźliśmy się w czasie pandemii. Nie bez znaczenia były również kwestie niepokojących zmian klimatu oraz ograniczeń w eksporcie i imporcie zasobów. W kolejnej części, sesji New Reality - Handel i produkcja w nowej rzeczywistości, odbyła się debata o dostosowaniu się firm do wymagań współczesnego klienta. Eksperci analizowali temat pod kątem przyspieszenia rozwoju cyfryzacji i nowych technologii oraz customer i employee experience.
Podczas Kongresu nie zabrakło rozmów o najbardziej aktualnych kwestiach związanych z COVID-19. Prelegenci opowiedzieli m.in. na pytania dotyczące odporność retailu na długofalowe zawirowania na światowych rynkach. Następnie został poruszony niezwykle ważny temat kierunków zmian w zakresie ekologii. Paneliści określili sposoby i techniki zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko przy zwiększającym się wolumenie sprzedaży. Pierwszy dzień zakończyliśmy dyskusją o nowoczesnym zarządzaniu talentami jako kluczowym czynniku, który decyduje o konkurencyjności firm. Podczas rozmów zostały określone strategie kadrowe na czas odbudowy po kryzysie wywołanym wirusem COVID-19.
Drugi dzień konferencji został podzielony na dwie sesje: omówione zostały nowoczesne technologie dla retailu (poprzedzone kilkoma use casami prezentującymi praktyczne wdrożenia) oraz zgłębiony został temat wprowadzania innowacji w produkcji i supply chain. Na zakończenie wydarzenia w ramach wirtualnych Round Tables uczestnicy rozmawiali o motywacji podczas kryzysu, zarządzaniu kryzysowym, zarządzaniu dostawcami i pracownikami zewnętrznym oraz nowych realiach dla branży detalicznej.
Podczas RetailTec Congress i Forum Nowoczesnej Produkcji IndustryTech zostały przedstawione idee, które stały się inspiracją dla liderów branży handlowej i produkcyjnej w Polsce i Europie. Zgłębiliśmy też sposoby na to, jak poradzić sobie ze zmieniającym się ekosystemami. Udział w wydarzeniu, takim jak RetailTec Congress i Forum Nowoczesnej Produkcji, to czas na poznanie czynników decydujących o sukcesie biznesowym przedsiębiorstw. Agendę obu Kongresów tworzą Rady Programowe, które składają się z wybitnych przedstawicieli branż i specjalistów w swoich dziedzinach.
W kolejnym sezonie konferencyjnym, 27-28 października 2020 r. w Sheraton Grand Hotel, odbędzie się 2. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji. Wydarzenie zostanie zrealizowane w formie hybrydowej, łączącej elementy tradycyjnego kongresu z formułą spotkania online.
Kongres jest realizowany w ramach działalności firmy MMC Polska, organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.
Materiał partnera MM Conferences