Na początku grudnia 2015 r. Żabka rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Mały wielki sklep". Po niespełna siedmiu latach dewiza marki ulegnie zmianie. Jak poinformowali przedstawiciele władz Grupy Żabka, od 12 października 2022 będzie ona brzmieć: "Uwolnij swój czas".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Żabka zmienia hasło
- "Uwolnij swój czas" to nowe pozycjonowanie marki i hasło nowej kampanii komunikacyjnej, w której pokażemy, że Żabka oferuje dużo więcej niż wygodne zakupy. Dostarczając gotowe rozwiązania, sprawiamy, że nasi klienci zyskują czas wolny, który mogą przeznaczyć na to, co jest dla nich najistotniejsze - powiedziała Anna Grabowska, Wiceprezes ds. Strategii Konsumenckich Grupy Żabka.
Jak informuje Żabka, w sieci nowe hasło ma zostać dopełnione hasztagiem #mamtowzabce, skierowanym do młodszych konsumentów. - Obecnie czas zakupów w Żabce to średnio tylko ok. 106 sekund. Chcemy te 106 sekund od wejścia do wyjścia zagospodarować dla klientów w najwygodniejszy i najprostszy sposób - mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
Nową kampanię Żabka uruchomi 12 października.