Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna. Integruje się z wieloma dziedzinami ludzkiego życia: od stawiania diagnoz medycznych, przez marketing, social media, projekty społeczne, odkrywanie leków czy zastosowania w kancelariach prawnych. AI przekształca naszą rzeczywistość.
Konferencja IAB HowTo: AI Transformation zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową.
Dla kogo jest konferencja
Wydarzenie jest dedykowane dla wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat sztucznej inteligencji. Szczególnie zapraszamy osoby pełniące funkcje:
- Media Planner/Manager, Brand Manager
- Content Manager, PR Manager, Product Manager, Grafik
- CMO, Digital Director, Account Manager
O czym będziemy mówić
W trakcie konferencji uczestnicy dowiedzą się m.in. jak budować AI Mindset w organizacji, jak wykorzystywać możliwości sztucznej inteligencji w planowaniu kampanii reklamowych oraz jakie są aktualne regulacje prawne w zakresie AI.
Agenda konferencji obejmuje m.in.:
- Obalamy mity o AI, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii, Uniwersytet Łódzki, Karolina Stępczyńska, Head of Video & Ad grid, Burda Media
- W służbie kreacji czy kalkulacji? – czyli AI w codziennej pracy stratega, Mateusz Garbarczyk, Strategy & Innovation Manager, Value Media, Agnieszka Krasnodębska, Strategy Planner, Value Media
- Jak się uczyć ze wsparciem AI? Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu, WeNet
- Sztuczna inteligencja – przegląd regulacyjny, Marcin Ręgorowicz, Traple
- AI wspomaga poszukiwania zaginionych, Izabela Jezierska-Świergiel, Wiceprezes Fundacji ITAKA, Fundacja ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, Aleksandra Strzelecka, Manager ds. komunikacji, Screen Network
- Jak budować AI Mindset w organizacji – studium przypadku, Anna Gumkowska, Szefowa Grupy Roboczej AI IAB Polska, Marek Szymański, Dyrektor ds. cyfryzacji, Bauer
- Zrób to sam. Jak zwiększyć wyda(AI)ność marketingu dzięki sztucznej inteligencji. Case study. Paweł Szczyrek, Creative and Content Manager, Ideo Force
- Best practice pisania promptów – od 0 do prompt engineera. Adrian Kaczkowski, SalesTube, Jakub Szczygieł, Marketing Automation Manager, SalesTube
- Kto tworzy lepsze reklamy – człowiek czy AI? Case study kampanii BLIKOMANIA 2023.Julia Zdobylak, Senior SEM & Paid Social Planner , Performics
Szczegółowy program konferencji dostępny jest na naszej stronie internetowej https://howto.iab.org.pl/konferencje/ai-transformation/.
Zapraszamy! Nie przegap okazji do poznania najnowszych trendów i rozwiązań w zakresie sztucznej inteligencji oraz wymiany doświadczeń z ekspertami z różnych branż.
Oczekujemy, że to spotkanie przyniesie uczestnikom wartościową wiedzę oraz inspiracje do dalszych działań.
Do zobaczenia 16 listopada w Warszawie!
Konferencja organizowana jest przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.
Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Marketing przy kawie, Nowy Marketing
Współpraca: Newspoint
Akredytacja DIMAQ: Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych.
O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.
IAB Polska działa od 1999 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
Iab.org.pl
Materiał sponsorowany przez IAB Polska