Dwudniowe wydarzenie, które odbędzie się 29 i 30 maja w Centrum Praskim Koneser w Warszawie, gości osoby decyzyjne z branży retail z kraju i zagranicy. Na ReDI pojawią się inwestorzy i zarządcy centrów i obiektów handlowych, managerowie odpowiedzialni za rozwój, przedstawicie największych sieci i marek handlowych obecnych w centrach i na handlowych ulicach miast oraz aspirujący do nich mniejsi przedsiębiorcy.
Tegoroczne ReDI zostały znacznie zmodernizowane i wzmocnione o bogatszą ofertę programową w strefie konferencyjnej. Podczas dwóch dni konferencji uczestnicy posłuchają praktyków oraz ich inspirujących case studies. Pierwszego dnia wystąpią m.in.: MARY WALLACE, Retail & Consumer Behaviour SME w IBM iX, prezes Green Caffe NERO ADAM RINGER. Z kolei KONRAD JEZIERSKI, Head of Retail, eobuwie.pl opowie o innowacjach w branży a PIOTR STANISZEWSKI, Partner w Zespole Prawa Nieruchomości z kancelarii Dentons przedstawi nowe obwiązki w zakresie kształtowania przestrzeni publicznej Drugi dzień rozpocznie wystąpienie JOOST’a KOOMEN’a. Head of European Public Affairs w ICSC. Tego dnia uczestnicy posłuchają również o kompleksowym zarządzaniu bezpieczeństwem obiektów handlowych, o których opowie ERIK ENGSTRAND, SAFE ShoppingCenters. Dodatkowo uczestnicy posłuchają serii ciekawych paneli, nt. centrów handlowych przyszłości (moderować go będzie EWA ANDRZEJEWSKA z Eurobuild), innowacji w branży, kwestii związanych z RODO oraz studiów przypadków i najważniejszych zmian legislacyjnych istotnych dla najemców i wynajmujących.
MISJA | Re:definicja i Re:alizacja. ReDI 2019
Branża handlowa dynamicznie się rozwija. Centra handlowe, parki wyprzedażowe i wiele innych podobnych obiektów to już nie tylko przestrzenie zakupowe. Dla wielu Polaków to sposób na ciekawe spędzanie czasu i integralny element stylu życia.
Tegoroczne ReDI to przede wszystkim źródło inspiracji dla branży oraz merytoryczna odpowiedź na kluczowe pytania o przyszłe kierunki rozwoju nieruchomości handlowych przygotowana we współpracy z czołowymi ekspertami z Polski i zagranicy.. Jest to jeden z głównych celów stowarzyszenia Polska Rada Centrów Handlowych. Branża otrzymuje wydarzenie, które cechuje się najbardziej merytoryczną ofertą programową oraz targową. To również przestrzeń networkingowa, której celem jest nawiązanie nowych relacji w branży, promocja dobrych praktyk oraz know-how. Umożliwimy prezentację w strefie targowej oraz przepływ unikatowej wiedzy w strefie konferencyjnej. Wszystko po to, by uczestnicy ReDI 2019 | Conference x Exhibition wynieśli z tego wydarzenia jak najwięcej. Wierzymy, że przyczyniamy się do jej profesjonalizacji oraz wzmocnienia fundamentów relacji z korzyścią wszystkich uczestników wydarzenia i członków PRCH oraz samorządów i społeczności, w których oni działają.
Weź udział w ReDI 2019 – kup bilet ze zniżką dla czytelników Money.pl aż -20% – w polu KOD wpisz: Money20
Wydarzenie odbędzie się 29 i 30 maja w Praskim Centrum Koneser, w Warszawie. Poprowadzi je dziennikarka radiowo-telewizyjna – Kamila Kalińczak.
Money.pl jest głównym patronem medialnym wydarzenia ReDI 2019