Zakupy "na zeszyt" czy "na krechę" były do tej pory domeną sklepów osiedlowych. Teraz Polomarket, po zeszłorocznym wdrożeniu zdalnych zakupów przez aplikację i rozszerzeniu ich o płatności online, postanowił sprawdzić rozwiązanie u siebie.
Klienci sieci już od 15 marca mogą korzystać z usługi zakupów w aplikacji mobilnej z odroczoną płatnością nawet do 45 dni. Co to oznacza w praktyce?
Klienci sieci Polomarket, zamawiając produkty online przez aplikację, mogą odroczyć płatność za zakupy nawet do 45 dni bez dodatkowych opłat i prowizji. "Na etapie finalizowania zakupów należy spośród dostępnych metod płatności wybrać PayU i opcję - Płacę później" - instruują przedstawiciele sieci.
Po uzupełnieniu danych i weryfikacji konta transakcja z odroczoną płatnością zostaje zakończona.
Handlowcy postulują zniesienie zakazu handlu w niedziele w czasie pandemii i 90 dni po