Imponujące wyniki nazwa.pl są efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, która polega na organicznym rozwoju i inwestycjach we własne technologie.
Dynamiczny wzrost zysku oraz generowanych przepływów pieniężnych możliwy jest w dużej mierze dzięki sprofilowaniu grupy docelowej. Spółka dostarcza na rynek rozwiązania przeznaczone dla wymagających Klientów z segmentu premium, które charakteryzują się przede wszystkim wysokim zaawansowaniem technologicznym. Rok 2022 to głównie rozwój usług własnych opartych na chmurze obliczeniowej i umacnianie przez nazwa.pl pozycji krajowego lidera.
Wyniki uzyskane w 2022 roku bardzo pozytywnie wyróżniają się na tle całego rynku hostingowego. Zawdzięczamy je w dużej mierze zastosowaniu technologii cloud, rozwijanej w nazwa.pl już od ponad 10 lat. Z satysfakcją obserwujemy wzrost zainteresowania usługami dodatkowymi, zwiększającymi wartość usług hostingowych, z których korzystają Klienci nazwa.pl. Rozwój i sprzedaż usług własnych, jest tym, co w dużej mierze zapewnia spółce wysoki poziom rentowności – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl Sp. z o.o.
Rok 2023 będzie dla nazwa.pl przełomowym momentem w jej historii. Pod marką netart.com rozpoczyna się właśnie ekspansja spółki na rynki zagraniczne. Oferta trafi niebawem do ponad 6 mld potencjalnych Klientów na całym świecie, obejmując swoim zasięgiem niemal 100 krajów. W ten sposób spółka zyska dostęp do nowych rynków z zamożną klientelą, zapewniając sobie możliwość dalszego dynamicznego rozwoju w kolejnych latach. Dzięki ekspansji zagranicznej do roku 2025 spółka nazwa.pl osiągnie wynik EBITDA na poziomie ponad 200 mln złotych rocznie.
Artykuł sponsorowany