Tauron stawia na nowe technologie. I szykuje dla klientów szereg udogodnień. Jednym z nich ma być zupełnie nowy, automatyczny sposób płatności za rachunki. - Chcemy, żeby nie było potrzeby drukowania kwitka, fatygowania się do punktu, gdzie tę płatność można dokonać, czy nawet u nas na stronie internetowej - mówi w rozmowie z money.pl Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu.
Cały proces obsługi klienta ma zostać uproszczony i rozbudowany o dane przydatne dla każdego klienta. Kamiński wskazuje, że w elektronicznym biurze obsługi klienta nie tylko sprawdzimy kwotę do zapłaty, ale dokładne informacje, jakie było zużycie energii. - Będziemy mogli weryfikować, jak w danych okresach to zużycie przebiegało - tłumaczy. O nowościach technologicznych w Tauronie z Kamińskim rozmawialiśmy podczas imprezy Impact Fintech'17 w Katowicach.
Co jeszcze chce w najbliższych latach zmieniać jedna z największych spółek energetycznych w Polsce? O tym w materiale wideo.