Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Piotr Pilewski
Piotr Pilewski
|
aktualizacja

Nowe władze, nazwa i strategia. Velo Bank szuka klientów i zysków

Podziel się:

Nowy bank na polskim rynku szuka klientów i zysków. Velo Bank - marka stworzona przez 8 największych polskich banków komercyjnych oraz Bankowy Fundusz Gwarancyjny powstał w wyniku przymusowej restrukturyzacji Getin Banku i ma kilka lat na zbudowanie swojej pozycji na rynku, oraz zaufania klientów.

W ciągu najbliższych trzech lat Velo Bank planuje pozyskać 400 tys. nowych, aktywnych klientów i zarobić 1,5 mld zł. Jak zamierza to zrobić? O to pytaliśmy Adama Marciniaka, Wiceprezesa Zarządu p.o. Prezesa Zarządu Velo Bank.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl

© 2024 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.