- Innowacje to nie tylko nowe smaki. Również marketing. Nasz pomysł na personalizowanie etykiet podchwytuje coraz więcej firm - mówi portalowi money.pl Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca Cola Poland Services.
Szefowa polskiego oddziału amerykańskiego koncernu podkreśla, że pomysł unikalnych napisów na butelkach i puszkach wbrew pozorom nie ma większego wpływu na koszty produkcji. Co więcej, koncern traktuje ten model jako udaną inwestycję i będzie stosował podobne rozwiązania w przyszłości.
Również w kategoriach marketingowych i wizerunkowych należy rozpatrywać włączanie do oferty produktów niezawierających cukru, takich jak Coca Cola Zero czy Coca Cola Life, której potencjał testowany był na rynku argentyńskim.
- Linie produktów bezkalorycznych wprowadzamy dlatego, żeby klienci mieli wybór. Ale sam cukier to nic niezdrowego! Owszem, jeśli jest go za dużo, to tak, wszystko w życiu musi być zbilansowane - podkreśla Anna Jakubowski. - W zależności od sytuacji, dobrym wyborem będzie raz Coca Cola, a raz woda.