Jak twierdzi firma, w punktach Standard ERGO Hestia gwarantuje swoim klientom przede wszystkim najwyższą jakość obsługi zapewnioną poprzez profesjonalne doradztwo. Ubezpieczyciel stawia na sieć wystandaryzowanych lokali w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Preferowane są lokalizacje w centrach miast lub na dużych osiedlach mieszkaniowych. Dwusetny lokal ERGO Hestii otworzono 26 czerwca na warszawskim Targówku. Docelowo liczba wystandaryzowanych punktów sprzedaży ma wzrosnąć do 400.
Punkty Standard to efekt poszerzania pola współpracy i pogłębiania relacji z agentami ubezpieczeniowymi. W ramach programu pośrednicy ubezpieczeniowi mogą liczyć m.in. na bogatą ofertę innowacyjnych produktów oraz na wiarygodność budowaną na podstawie wieloletnich relacji wzajemnego zaufania.
- Pierwszy Punkt Standard otworzyliśmy w 2015 roku właśnie w Warszawie i cieszę się, że przy okazji 200. otwarcia tu wracamy. W ciągu 4 lat rozwijania tego projektu agenci współpracujący z nami weszli na kolejny poziom doradztwa ubezpieczeniowego. Potwierdzają to wyniki biznesowe, bo między innymi dzięki Punktom Standard podnieśliśmy jakość naszej sieci sprzedaży. Cały czas dynamicznie rozwijamy tę ideę i zapraszamy do współpracy kolejnych agentów - podkreśla Maria Rosa, dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.
W Punktach Standard klienci mają gwarancję wysokiego poziomu obsługi i merytorycznego doradztwa ubezpieczeniowego. Mogą również oczekiwać komfortu, jaki oferuje nowoczesna i przyjazna przestrzeń, zaaranżowana przy współpracy agenta z ERGO Hestią. Ubezpieczyciel wspiera agentów, którzy decydują się na otwarcie Punktu Standard. Już na etapie projektu, poprzez budowę oraz wyposażenie a następnie promocję i prowadzenie agencji, mogą oni liczyć na wsparcie ubezpieczyciela.
- Do programu mogą zgłaszać się wszyscy agenci, którzy chcą rozwijać swój biznes. Zależy nam na zaangażowaniu doradców, którzy są skoncentrowani pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu najwyższej jakości obsługi. Nowoczesność Punktów Standard doskonale współgra z doświadczeniem i marką wypracowaną przez samego agenta – wyjaśnia Maria Rosa, dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.
26 czerwca br. został otworzony 200. Punkt Standard ERGO Hestii prowadzony przez Pawła Ekierta w Warszawie. – Otwarcie własnego Punktu Standard jest dla mnie ważnym podsumowaniem pewnego etapu rozwoju. Jako absolwent projektu ARGO oraz programu iD Doradca prowadzonych przez ERGO Hestię przez długi czas funkcjonowałem w relatywnej strefie komfortu. Dziś otwierając mój własny Punkt Standard wiem już, że to była dobra i konieczna decyzja, aby postawić kolejny krok i rozwijać się dalej – uzasadnia swoją decyzję Paweł Ekiert.
Wraz z otwarciem 200. Punktu Standard rozpoczęto nowy rozdział projektu naznaczony art-brandingiem. W przestrzeniach punktów obsługowych w całej Polsce zawisną zdjęcia Aleksandra Małachowskiego. Domeną jego zdjęć są symetryczne kadry, które pozwalają dostrzec architekturę z zupełnie innej strony. To efekt współpracy z Fundacją Artystycznej Podróży Hestii prowadzącej najbardziej znany program edukacyjny skierowany do młodych polskich artystów.
Jest to jeden z projektów, który pozwolił zająć ERGO Hestii najwyższe miejsce wśród wszystkich firm ubezpieczeniowych w Polsce XIII edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm (ROF). Ranking odzwierciedla jakość zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu przez przedsiębiorstwa działające w Polsce. W ramach Rankingu badana jest jakość systemów zarządzania CSR, a nagradzane są firmy, które w dojrzały sposób podchodzą do stałego doskonalenia sposobu swojego działania na rynku i w społeczeństwie.
O miejscu ERGO Hestii w Rankingu zdecydowały jakość zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz prowadzone przez ubezpieczyciela działania proekologiczne i społeczne. Łącznie ERGO Hestia prowadzi ok. 25 projektów oraz inicjatyw społecznych i środowiskowych na rzecz zrównoważonego rozwoju.