Żabka dostarcza prowadzącym sklepy pod swoim szyldem m.in. szereg narzędzi ułatwiających zarządzanie placówkami, daje dostęp do know-how, zapewnia gotowy do prowadzenia lokal i gwarantowany przychód miesięczny przez pierwszy rok działalności – obecnie wynosi 17 tys. miesięcznie.
Polisa na biznes powstała by zminimalizować ryzyko niepowodzenia i potencjalnego zadłużenia franczyzobiorców. Dzięki niej przedsiębiorcy prowadzący sklepy mogą być pewni, że w momencie zakończenia współpracy z ujemnym saldem znaczącą część ewentualnego zobowiązania finansowego pokryje ubezpieczyciel.
Bezpieczny biznes
- Bezpieczeństwo biznesowe przedsiębiorców prowadzących sklepy pod naszym szyldem stanowi nasz priorytet - szczególnie w czasach pełnych wyzwań, w jakich obecnie funkcjonujemy. Szerokie wsparcie ze strony dużej, stabilnej organizacji i to już od samego początku, odgrywa kluczową rolę dla powodzenia biznesu na rynku. Dodatkowo oferowane przez nas ubezpieczenie daje przedsiębiorcom pewność, że są chronieni w przypadku wystąpienia ujemnego salda po rozwiązaniu umowy franczyzowej, choć ja wynika z naszych analiz 9 na 10 przedsiębiorców prowadzących sklepy Żabka osiąga satysfakcjonujące przychody szybciej niż w rok - podkreśla Damian Rybak, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w firmie Żabka Polska
- Jednak niepowodzenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej jest możliwe, dlatego wprowadzamy "Polisę na biznes" by jeszcze lepiej zabezpieczyć naszych franczyzobiorców.
Ubezpieczenie „Polisa na biznes” została wypracowana po konsultacjach z franczyzobiorcami i przygotowana we współpracy z TUW PZUW.
Koszty dla przedsiębiorców nie są wysokie, a dodatkowo Żabka finansuje część wysokości składki.
Dla kogo Polisa na biznes?
Polisa na biznes dostępna będzie dla wszystkich franczyzobiorców bez względu na ich staż i sytuację finansową. Wysokość składek oraz wartość samego ubezpieczenia zależna jest natomiast od długości współpracy z siecią.
Produkt jest unikatowy w skali polskiego rynku, cechują go niezwykle konkurencyjne stawki, możliwe dzięki wielkości sieci, jej silnej pozycji na rynku oraz dofinansowaniu przez Żabkę.
– Formuła ubezpieczeń wzajemnych pozwala na dużą elastyczność i dostosowanie oferty do oczekiwań ubezpieczonych. Współpraca z siecią Żabką i jej franczyzobiorcami jest modelowa. Z ich udziałem stworzyliśmy skrojony na miarę produkt, dopasowany do potrzeb franczyzobiorców – mówi Dyrektor Biura Ubezpieczeń Korporacyjnych TUW PZUW, Sebastian Wiatr.
Więcej o franczyzie z Żabką na www.zabka.pl/franczyza
Artykuł sponsorowany