'Większość firm finansowych musi mieć 6-7 lat, aby wypracować zysk. Spodziewamy się, że CitiInsurance natomiast, dzięki przejęciu i otrzymaniu licencji, po dwóch latach działalności na rynku polskim wyjdzie na zero' - powiedział na konferencji prasowej Froman.
'Posiadamy 3 proc. rynku, ale wraz z przystąpieniem Polski do UE kanały dystrybucji będą większe' - dodał.
CitiInsurance International Holdings Inc., należąca do Citigroup, zakupiła w marcu 2002 roku 100 proc. akcji Energo-Życie SA, a od maja 2002 roku funkcjonuje pod nazwą CitiInsurance Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA.
Froman powiedział także, że Polska stanowi ważny rynek dla usług bancassurance.
'Traktujemy Polskę jako rynek priorytetowy. Nie chcemy inwestować w 100 krajach, ale skupić się na najważniejszych dla nas rynkach, gdzie istnieje potencjał wzrostowy i gdzie Citigroup ma system dystrybucyjny' - powiedział.
Od początku działalności firma CitiInsurance na rynku polskim wprowadziła 6 produktów i ubezpieczyła 15 tys. klientów detalicznych Banku Handlowego.
W ofercie produktowej CitiInsurance znajdują się ubezpieczenia terminowe, na życie i dożycie, rentowe, uniwersalne, ubezpieczenia na życie jako zabezpieczenie kredytu, wypadkowe oraz turystyczne.
'Nasi klienci bardzo pozytywnie zareagowali na pierwsze produkty. Do tej pory zainwestowaliśmy 16 mln USD. W ciągu 9 miesięcy zbudowaliśmy podstawę dla oferty bancassurance' - powiedział podczas konferencji Seshardi Rangan, prezes CitiInsurance Polska.