W pierwszym półroczu składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznacza to, wzrost o 63 proc. w skali roku. Po 3 latach działalności operacyjnej firma ubezpiecza już ponad 160 tys. pojazdów.*_ _*
_ - W I połowie roku skupiliśmy się na budowaniu __ sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych poprzez zróżnicowane kanały dystrybucji oparte o platformę direct, w tym współpracę z komisami oraz marketing afiliacyjny. Dodatkowo, do stałej oferty pakietów OC, AC, Assistance oraz NNW wprowadziliśmy nowy produkt - ubezpieczenie szyb _ - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Liberty Direct zwiększa swoje przychody także dzięki współpracy typu bancassurance - z ING Bankiem Śląskim oraz w realizacji programów partnerskich z Lukas Bankiem i Citibankiem. Jej oferta dostępna jest także w Deutsche Banku. Do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych firma wykorzystuje również internet mobilny.
Rynek ubezpieczeń direct jest wart około 700 mln zł, z czego główną grupę – 90 proc. stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC, a 10 proc. przypada na Assistance oraz inne ubezpieczenia majątkowe.