Santander Consumer Multirent razem z Europ Assistance Polska za pośrednictwem BIKBrokersrel="nofollow"> wprowadzają dwa produkty Assistance: dla pojazdów będących w leasingu długoterminowym oraz Car Fleet Management.
Przedmiotem ubezpieczeń jest świadczenie usług assistance dla ubezpieczonych Klientów Santander Consumer Multirent w momencie zaistnienia zdarzenia przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu na terenie kraju lub za granicą, zgodnie z wybranym wariantem.
Zakres świadczeń assistance dostępnych w ramach programu różni się w zależności rodzaju pakietu : Standard, Silver, Gold, VIP. Wszyscy klienci Santander Consumer Multirent, niezależnie od tego, którego z wymienionych pakietów są posiadaczami mogą skorzystać w razie potrzeby z usług car assistance tj. np. usprawnienie pojazdu, holowanie czy zapewnienie pojazdu zastępczego.
Beneficjenci programu mogą skorzystać z dodatkowych świadczeń zawartych w pakiecie VIP, umożliwiających dostęp do centrum informacyjnego, jak również skorzystanie z usług home assistance oraz usług concierge, np. rezerwacja biletów do teatru, zakup i dostarczenie pod wskazany adres określonych produktów luksusowych czy organizacja przewodnika turystycznego.
Dzięki programowi Santander Assistance (SA) kierowcy pojazdów wynajmu długoterminowego mogą liczyć na całodobową pomoc w przypadku wypadku na drodze oraz awarii pojazdu. Mogą skorzystać np. z holowania, samochodu zastępczego jak również transportu kierowcy oraz pasażerów czy pomocy administracyjnej za granicą.
Spośród kilku wariantów SA beneficjenci programu mogą wybrać pakiet Commercial, który dedykowany jest użytkownikom pojazdów ciężarowych. Dzięki temu pakietowi , w razie konieczności Europ Assistance Polska organizuje oraz pokrywa koszty wynajmu zastępczego pojazdu ciężarowego.