_ - Zazwyczaj kiedy zepsuje się drukarka, komputer czy sieć bezprzewodowa trzeba wzywać specjalistę, których usługi nie należą do najtańszych. W przypadku korzystania z naszego ubezpieczenia wystarczy, że klient skontaktuje się z infolinią i poprosi o przysłanie pomocy _ – tłumaczy Dariusz Duszyński kierownik produktu ds. kart płatniczych w Toyota Bank.
W pakiecie znajduje się również pomoc techniczna hydraulika, ślusarza czy specjalisty od systemów alarmowych oraz pomoc medyczna, która przewiduje opiekę lekarską, transport medyczny, czy nawet pomoc rehabilitanta.
Do końca grudnia 2010 roku office assistance będzie oferowane wszystkim nowym posiadaczom kont firmowych za darmo w pakiecie z Moto oraz Tele Assistance.
Nowi posiadacze kont osobistych, którzy zdecydują się na darmowe assistance otrzymają pakiety Moto, Tele oraz Home, natomiast posadzce kont firmowych otrzymają pakiety Moto, Tele i Office. Ważność bezpłatnych pakietów wygasa 31 grudnia 2010 roku.