"W ramach umowy dostawy napojów na rzecz i pod marką kontrahenta [Ekipy] będą odbywały się na podstawie uzgadnianych receptur i specyfikacji produktów. Każdorazową podstawą do realizacji Umowy będą dokonywane odrębne zamówienia kierowane przez kontrahenta do spółki i akceptowane przez spółkę" - informuje Krynica Vitamin.
To kolejny kontrakt Ekipy, która zarabia dziś ogromne pieniądze nie tylko na reklamach z filmów zamieszczanych na YouTube, ale przede wszystkim na kontraktach reklamowych.
W marcu tego roku youtuberzy podpisali m.in. umowę z Lodami Koral. Truskawkowe i cytrynowe lody o nazwie Ekipa trafiły m.in. do sieci Biedronki i Lidla okazały się hitem sprzedaży. W rezultacie firma Koral zdecydowała się uruchomić dodatkowe linie produkcyjne lodów.
Ekipa ma także pieniądze m.in. ze sprzedaży ubrań. Podpisała również kontrakt z Energylandią. Umowa zakłada m.in., że jeden z rollerocoasterów będzie nazywać się Ekipa Light Explorers.
Z kolei firma Krynica Vitamin zajmuje się na co dzień produkcją napojów różnych marek. Oferuje m.in. energetyczne, orzeźwiające w opakowaniach aluminiowych, szklanych i PET. Jej produkty są dostępne w 38 krajach.
Ekipa Friza, czyli grupa youtuberów zebranych przez Karola „Friza” Wiśniewskiego, ma obecnie około 2 mln subskrybentów na YouTube. Niedawno założyli oni także firmę Ekipa Holding, która w czerwcu pozyskała od prywatnych inwestorów ponad 10 mln zł. Zdobyte w ten sposób środki zamierza przeznaczyć w całości na swój rozwój.
Spółka planuje także debiut giełdowy poprzez połączenie z notowanym na NewConnect Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym, które zajmuje się wspomaganiem firm w pozyskiwaniu środków unijnych. Firmy dały sobie czas na rozmowy o fuzji do końca września.
Od początku maja akcje Beskidzkiego Biura Inwestycyjnego, z którym ma się połączyć Ekipa Holding, potaniały jednak o ponad 40 proc.
Niedawno Jacek Gadzinowski, youtuber i menedżer z doświadczeniem w marketingu internetowym we wpisie na Linkedinie, skomentował przyczyny spadku kursu.
- Panowie doradcy się pogubili, wejście w giełdę lub okolicę wiąże się obowiązkami informacyjnymi, szacunkiem do akcjonariuszy i uważnym budowaniem wizerunku. To już nie zabawa w basenie z kulkami - napisał we wpisie.
Zasugerował także, że twórcy z Ekipy za wcześnie zaczęli odcinanie kuponów od sukcesu. Jego zdaniem widownia może się od ich odwrócić, a wówczas algorytm Youtube wyrzuci ich poza margines.
- Mniej kosmicznych ambicji, a więcej pracy u postaw. Sukces raz dany nie jest wieczny. Powtórzy to każda była gwiazda estrady, sportu czy dziennikarstwa. Mniej słuchajcie pochlebców z #socialmedia, którzy chcą łapać modne tematy - podsumował.
To już oficjalne. Pepco wchodzi na warszawską giełdę
.