IU: strona spółki
3.02.2023, 20:28
IUS Podsumowanie przeglądu opcji strategicznych
W nawiązaniu do informacji zamieszczonej w raporcie bieżącym nr 12/2021 z dnia 27 lipca 2021 r., związanej z przeglądem opcji strategicznych wspierających rozwój Spółki, Zarząd Internet Union S.A. („Emitent”, „Spółka”) informuje, iż w dniu 3 lutego 2023 r. przyjął do realizacji plan rozwoju Emitenta na lata 2023-2025 („Plan 25”).
Plan Spółki na lata 2023 -2025 („Plan 25”) będzie oparty o następujących kluczowych założeniach: 1) kontynuacji rozwoju infrastruktury Spółki oraz zasięgu sieci w oparciu o współpracę z deweloperami realizujące nowe inwestycje budowlane; 2) rozszerzenie geografii działania Spółki poza miasto Wrocław i powiat wrocławski o miejscowości w obrębie 25 km od granic miasta Wrocławia; 3) przeprowadzenie średnioterminowych projektów inwestycyjnych skierowanych na rynek odbiorców w domkach jednorodzinnych w oparciu o markę handlową The Network. 4) wzmocnienie oferty Spółki w segmencie usług telewizyjnych oraz usług biznesowych i dalsze inwestycje w marketing produktowy; 5) rozszerzenie zespołu menedżerskiego odpowiedzialnego za realizacje planu i wdrożenie odpowiednich planów motywacyjnych skorelowanych z celami strategicznymi; 6) pozyskanie partnera lub inwestora strategicznego dla Spółki. Kluczowymi celami Emitenta w ramach „Planu 25” do końca 2025 roku będzie: 1) obsługiwanie łącznie 25 tys. abonentów 2) zwiększenie zasięgu Spółki o co najmniej 25 tys gospodarstw domowych 3) osiągnięcie ARPU na jednego abonenta w wysokości co najmniej 25 EUR W związku z powyższym Zarząd jednocześnie podejmuje decyzję o realizacji niezbędnych do wdrożenia „Planu 25” inicjatyw w tym przeprowadzenia negocjacji w celu zawarcia odpowiednich umów mających na celu wdrożenie „Planu 25”.
Plan Spółki na lata 2023 -2025 („Plan 25”) będzie oparty o następujących kluczowych założeniach: 1) kontynuacji rozwoju infrastruktury Spółki oraz zasięgu sieci w oparciu o współpracę z deweloperami realizujące nowe inwestycje budowlane; 2) rozszerzenie geografii działania Spółki poza miasto Wrocław i powiat wrocławski o miejscowości w obrębie 25 km od granic miasta Wrocławia; 3) przeprowadzenie średnioterminowych projektów inwestycyjnych skierowanych na rynek odbiorców w domkach jednorodzinnych w oparciu o markę handlową The Network. 4) wzmocnienie oferty Spółki w segmencie usług telewizyjnych oraz usług biznesowych i dalsze inwestycje w marketing produktowy; 5) rozszerzenie zespołu menedżerskiego odpowiedzialnego za realizacje planu i wdrożenie odpowiednich planów motywacyjnych skorelowanych z celami strategicznymi; 6) pozyskanie partnera lub inwestora strategicznego dla Spółki. Kluczowymi celami Emitenta w ramach „Planu 25” do końca 2025 roku będzie: 1) obsługiwanie łącznie 25 tys. abonentów 2) zwiększenie zasięgu Spółki o co najmniej 25 tys gospodarstw domowych 3) osiągnięcie ARPU na jednego abonenta w wysokości co najmniej 25 EUR W związku z powyższym Zarząd jednocześnie podejmuje decyzję o realizacji niezbędnych do wdrożenia „Planu 25” inicjatyw w tym przeprowadzenia negocjacji w celu zawarcia odpowiednich umów mających na celu wdrożenie „Planu 25”.