FROZENWAY: strona spółki
27.04.2024, 17:09
FRW Popremierowy raport sprzedażowy „Builder Simulator” na Nintendo Switch oraz zwrot kosztów „House Flipper VR” w wersji na PlayStation VR
Zarząd spółki Frozen Way S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Emitent) niniejszym informuje, że po 72 godzinach od premiery gra „Builder Simulator” (dalej: Gra) udostępniona na platformie Nintendo Switch została pobrana w liczbie 169 kopii, z czego 37,9% pobrań pochodziło z USA.
Gra miała swoją premierę na Nintendo Switch w dniu 24.04.2024 r. o godzinie 17:00. Port Gry na Nintendo Switch został wykonany przez ConsoleWay S.A. z siedzibą w Warszawie, natomiast Gra została wydana z konta Emitenta. Łączne koszty produkcji, testów, lokalizacji i marketingu Gry w wersji na Nintendo Switch poniesione przez Emitenta do premiery wyniosły 125 tys. zł. Emitent jest uprawniony do 100% zysku netto ze sprzedaży Gry na platformie Nintendo Switch. Równocześnie Zarząd Emitenta informuje, iż na dzień publikacji komunikatu od dnia premiery, tj. 11.08.2023 r., gra „House Flipper VR” w wersji na PlayStation VR sprzedała się w liczbie przekraczającej 3,2 tys. egzemplarzy. Tym samym w pełni zwróciły się koszty produkcji, marketingu i rozwoju tytułu wynoszące do dnia publikacji niniejszego raportu do 105 tys. zł. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższych informacji z uwagi na fakt, iż mogą mieć one istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
Gra miała swoją premierę na Nintendo Switch w dniu 24.04.2024 r. o godzinie 17:00. Port Gry na Nintendo Switch został wykonany przez ConsoleWay S.A. z siedzibą w Warszawie, natomiast Gra została wydana z konta Emitenta. Łączne koszty produkcji, testów, lokalizacji i marketingu Gry w wersji na Nintendo Switch poniesione przez Emitenta do premiery wyniosły 125 tys. zł. Emitent jest uprawniony do 100% zysku netto ze sprzedaży Gry na platformie Nintendo Switch. Równocześnie Zarząd Emitenta informuje, iż na dzień publikacji komunikatu od dnia premiery, tj. 11.08.2023 r., gra „House Flipper VR” w wersji na PlayStation VR sprzedała się w liczbie przekraczającej 3,2 tys. egzemplarzy. Tym samym w pełni zwróciły się koszty produkcji, marketingu i rozwoju tytułu wynoszące do dnia publikacji niniejszego raportu do 105 tys. zł. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższych informacji z uwagi na fakt, iż mogą mieć one istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.