FROZENWAY: strona spółki
19.09.2024, 19:02
FRW Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry „Train Yard Builder” w wersji na komputery osobiste
Zarząd spółki Frozen Way S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Emitent) niniejszym informuje, że gra wideo pod tytułem „Train Yard Builder” w wersji na komputery osobiste (dalej: Gra) miała swoją premierę w sklepach cyfrowej dystrybucji gier Steam i Genba Digital Limited (dalej: Platformy) w dniu 16 września 2024 roku o godzinie 18:00.
Łączne koszty produkcji, testów, lokalizacji i marketingu Gry poniesione przez Emitenta do premiery nie przekroczyły 21,5 tys. PLN i zostały w pełni zwrócone w ciągu 72 godzin od rozpoczęcia sprzedaży Gry. Gra została wydana na koncie wydawniczym Emitenta. Gra zajmowała maksymalnie 266 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Outstanding Gry na dzień przed premierą wynosiła 18,6 tys. zapisów. W okresie 72 godzin od premiery: 1. Sprzedaż Gry na Platformach: 2.366 sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów), w tym: - bezpakietowo na platformie Steam - 1.386 sztuk brutto; - w pakietach z innymi grami na platformie Steam - 801 sztuk, z czego 506 sztuk z grą „House Flipper”; - na platformie Genba Digital Limited - 179 sztuk brutto. 2. Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji Platform i zwrotów) ze sprzedaży Gry na Platformach: 40,3 tys. USD (154,1 tys. PLN po przeliczeniu według kursu średniego USD/PLN Narodowego Banku Polskiego z dnia 19 września 2024 r. wynoszącego 3,8249). 3. Ocena graczy na platformie Steam: 82% oparta na 22 recenzjach. 4. Liczba zakupów z listy życzeń: 1.321 sztuk. 5. Liczba refundacji Gry na platformie Steam: 235 sztuk. 6. Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym: - Stany Zjednoczone - 30%; - Niemcy - 16%; - Wielka Brytania - 11%; - Japonia - 5%; - Australia - 4%; - Chiny - 3%; - Francja - 3%; - Kanada - 3%; - Królestwo Niderlandów - 3%; - Polska - 2%; - Pozostałe kraje - 20%. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
Łączne koszty produkcji, testów, lokalizacji i marketingu Gry poniesione przez Emitenta do premiery nie przekroczyły 21,5 tys. PLN i zostały w pełni zwrócone w ciągu 72 godzin od rozpoczęcia sprzedaży Gry. Gra została wydana na koncie wydawniczym Emitenta. Gra zajmowała maksymalnie 266 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Outstanding Gry na dzień przed premierą wynosiła 18,6 tys. zapisów. W okresie 72 godzin od premiery: 1. Sprzedaż Gry na Platformach: 2.366 sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów), w tym: - bezpakietowo na platformie Steam - 1.386 sztuk brutto; - w pakietach z innymi grami na platformie Steam - 801 sztuk, z czego 506 sztuk z grą „House Flipper”; - na platformie Genba Digital Limited - 179 sztuk brutto. 2. Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji Platform i zwrotów) ze sprzedaży Gry na Platformach: 40,3 tys. USD (154,1 tys. PLN po przeliczeniu według kursu średniego USD/PLN Narodowego Banku Polskiego z dnia 19 września 2024 r. wynoszącego 3,8249). 3. Ocena graczy na platformie Steam: 82% oparta na 22 recenzjach. 4. Liczba zakupów z listy życzeń: 1.321 sztuk. 5. Liczba refundacji Gry na platformie Steam: 235 sztuk. 6. Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym: - Stany Zjednoczone - 30%; - Niemcy - 16%; - Wielka Brytania - 11%; - Japonia - 5%; - Australia - 4%; - Chiny - 3%; - Francja - 3%; - Kanada - 3%; - Królestwo Niderlandów - 3%; - Polska - 2%; - Pozostałe kraje - 20%. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.