FROZENWAY: strona spółki
28.02.2025, 17:11
FRW Podpisanie aneksu do umowy wydawniczej z Frozen District sp. z o.o. dotyczącej gry „House Flipper: Remastered Collection”
Zarząd spółki Frozen Way S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Emitent) zawiadamia, iż w dniu 28 lutego 2025 r. został zawarty aneks do umowy wydawniczej z dnia 1 lutego 2022 r. z Frozen District sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie w zakresie opracowania gry wideo pt. „House Flipper: Remastered Collection” (dalej odpowiednio: Aneks, Umowa, Frozen District, Gra).
Na mocy Aneksu zmianie uległy zasady wynagradzania z tytułu Umowy. Udział Emitenta w zysku netto ze sprzedaży Gry został podwyższony z 15% do 30%, a jeżeli w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego co najmniej 80% spośród wszystkich dotychczasowych recenzji Gry na platformie Steam będzie pozytywnych, to za ten okres rozliczeniowy Emitent będzie uprawniony do dodatkowych 5% zysku netto ze sprzedaży Gry (czyli łącznie 35% zysku netto ze sprzedaży Gry). Ponadto na podstawie Aneksu zwiększony został budżet kosztów produkcji i marketingu Gry ze 150 tys. zł do 600 tys. zł dla Emitenta, przy niezmienionym budżecie dla Frozen District (850 tys. zł). Przychody netto ze sprzedaży Gry w pierwszej kolejności będą pokrywać poniesione przez Emitenta koszty produkcji i marketingu, następnie koszty produkcji i marketingu poniesione przez Frozen District, jednak do kwot nie wyższych niż podane w akapicie trzecim, a po pokryciu łącznego budżetu Gry zysk netto ze sprzedaży Gry będzie dzielony w proporcjach wskazanych w akapicie drugim. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
Na mocy Aneksu zmianie uległy zasady wynagradzania z tytułu Umowy. Udział Emitenta w zysku netto ze sprzedaży Gry został podwyższony z 15% do 30%, a jeżeli w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego co najmniej 80% spośród wszystkich dotychczasowych recenzji Gry na platformie Steam będzie pozytywnych, to za ten okres rozliczeniowy Emitent będzie uprawniony do dodatkowych 5% zysku netto ze sprzedaży Gry (czyli łącznie 35% zysku netto ze sprzedaży Gry). Ponadto na podstawie Aneksu zwiększony został budżet kosztów produkcji i marketingu Gry ze 150 tys. zł do 600 tys. zł dla Emitenta, przy niezmienionym budżecie dla Frozen District (850 tys. zł). Przychody netto ze sprzedaży Gry w pierwszej kolejności będą pokrywać poniesione przez Emitenta koszty produkcji i marketingu, następnie koszty produkcji i marketingu poniesione przez Frozen District, jednak do kwot nie wyższych niż podane w akapicie trzecim, a po pokryciu łącznego budżetu Gry zysk netto ze sprzedaży Gry będzie dzielony w proporcjach wskazanych w akapicie drugim. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.