MONNARI: strona spółki
18.10.2024, 17:28
MON Wstępne dane za III kwartał 2024 r.
Zarząd MONNARI TRADE S.A. (Emitent) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w III kwartale 2024 roku przez Grupę Kapitałową MONNARI TRADE S.A. wyniosły ok. 68,9 mln zł i były niższe o 3,50% od przychodów w porównywalnym okresie 2023 r. (71,4 mln zł).
Grupa Kapitałowa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów za 9 miesięcy 2024 r. w wysokości 212,7 mln zł, co oznacza wzrost o 1,29% w relacji do porównywalnego okresu 2023 r. (210,0 mln. zł). Marża brutto na sprzedaży towarów w III kwartale 2024 r. wyniosła 57,6%, w porównaniu do marży w wysokości 56,0% w analogicznym okresie 2023 r. Za okres 9 miesięcy b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 60,1%, w relacji do 58,4 % za 9 miesięcy 2023 r. Na koniec września 2024 r. Grupa Kapitałowa posiadała 223 salonów sprzedaży (vs. 220 salony na koniec września 2023 r.) dla obu marek (Monnari 196 salonów własnych, franczyza MONNARI 19 salonów, Femestage 8 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 46,9 tys. m2 (46,6 tys. m2 na koniec września 2023 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 0,6 % i ilości salonów o ok.1,3%
Grupa Kapitałowa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów za 9 miesięcy 2024 r. w wysokości 212,7 mln zł, co oznacza wzrost o 1,29% w relacji do porównywalnego okresu 2023 r. (210,0 mln. zł). Marża brutto na sprzedaży towarów w III kwartale 2024 r. wyniosła 57,6%, w porównaniu do marży w wysokości 56,0% w analogicznym okresie 2023 r. Za okres 9 miesięcy b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 60,1%, w relacji do 58,4 % za 9 miesięcy 2023 r. Na koniec września 2024 r. Grupa Kapitałowa posiadała 223 salonów sprzedaży (vs. 220 salony na koniec września 2023 r.) dla obu marek (Monnari 196 salonów własnych, franczyza MONNARI 19 salonów, Femestage 8 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 46,9 tys. m2 (46,6 tys. m2 na koniec września 2023 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 0,6 % i ilości salonów o ok.1,3%