Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
MLG
|

Audi rezygnuje z charakterystycznego loga. Oto powód

3
Podziel się:

Nowa seria samochodów elektrycznych Audi w Chinach nie będzie miała charakterystycznego logo z czterema pierścieniami - informuje Reuters. Pierwsze kompaktowe auta stworzone przez Audi i SAIC mają pojawić się w 2025 roku.

Audi rezygnuje z charakterystycznego loga. Oto powód
Audi tworząc nowy model na rynek chiński ma zrezygnować z charakterystycznego loga (Getty, Bing Guan/Bloomberg)

"Decyzja marki premium należącej do niemieckiego Volkswagena, otwiera nową kartę, jest spowodowana rozważaniem zmiany wizerunku marki" - donosi Reuters.

Nowe modele Audi bez czterech pierścieni

Audi i SAIC poinformowały w maju, że wspólnie opracują platformę dla pojazdów elektrycznych na rynek chiński.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Audyty w resorcie aktywów. "Tadeusz Rydzyk jest bohaterem wielu"

W listopadzie przyszłego roku, kiedy ma pojawić się pierwszy pojazd koncepcyjny. Oba koncerny nie skomentowały doniesień dotyczących loga nowego samochodu.

"Modele powstałe wraz SAIC mają być autami ze średniej półki, a z drugim chińskim partnerem - FAW - Audi chce budować elektryczne auta w wyższej klasie" - informuje "Rzeczpospolita".

W pierwszym półroczu 2024 roku Audi sprzedało w Chinach mniej niż 10 000 pojazdów elektrycznych. Dla porównania chińskie marki pojazdów elektrycznych klasy premium sprzedały się osiem razy lepiej - informuje agencja.

.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(3)
WYRÓŻNIONE
Naczelny
5 miesięcy temu
Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie reportera.
Brak słów
5 miesięcy temu
Tego charakterystycznego loga nie trzeba zmieniać.Wystarczy zrezygnować z logo.
Odpowiedź
5 miesięcy temu
Każdy produkt musi mieć logo, inaczej się nie sprzeda.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (3)
Naczelny
5 miesięcy temu
Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie reportera.
Odpowiedź
5 miesięcy temu
Każdy produkt musi mieć logo, inaczej się nie sprzeda.
Brak słów
5 miesięcy temu
Tego charakterystycznego loga nie trzeba zmieniać.Wystarczy zrezygnować z logo.