" Wszystkie transakcje dokonywane naszymi kartami są już akceptowane." - brzmi ostatni komunikat banku na Facebooku. Poprzednia informacja o rozwiązaniu problemu okazała się przedwczesna.
Z podobnymi problemami zmagali się także klienci Credit Agricole. "Dla części klientów mogą występować utrudnienia w płatnościach naszymi kartami, wynikające z prac prowadzonych po stronie operatora kart. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia" - napisał bank na Facebooku.
Problemy najczęściej objawiały się odrzucaniem płatności. Klienci wskazywali także, że występowały komunikaty o niewłaściwym numerze PIN.
Pod wpisem o awarii pojawiło się już ponad 500 komentarzy, których autorzy zarzucają bankowi pogorszenie jakości usług po rebrandingu z BZ WBK i niewłaściwe informowanie o awarii.
Około 10:30 pracownik banku zapewnił w jednym z wpisów na Facebooku, że "bankomaty i wpłatomaty powinny działać prawidłowo", ale szybko pojawiły się komentarze użytkowników zaprzeczające tej wiadomości.
Money.pl jeszcze przed 11 zwrócił się do rzeczniczki Santander Bank Polska Ewy Krawczyk z prośbą o podanie bardziej szczegółowych informacji na temat awarii. Staraliśmy się uzyskać informacje, ilu klientów zostało dotkniętych problemem niedziałających kart.
Przedstawicielka banku obiecała zebrać odpowiednie informacje, ale dostaliśmy jedynie zdawkowe zapewnienie, że bank walczy z awarią. "Pracujemy nad usunięciem problemu" - brzmiał jedyny przekaz rzeczniczki banku.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl